Gå til innhold

WOW Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

WoW er et endgame spill, levelingen er noe båss :)

De som greier det på 10 timer har nok spilt en del beta og har en slagplan for hvordan de skal komme til max lvl kjappest mulig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Hvordan mange kan bli lvl 90 i løpet av 10 timer er ikke bra, hvordan klarer de det ut å jukse er under min forståelse !

Hvor er spill gleden når du er max lvl? gosh

Hvor er spillgleden når man henger seg opp i hvordan andre spiller spillet? Folk behandler spill forskjellig, sånt får man bare finne seg i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var noe feil i AV som gjorde at det var usannsynlig lett å ta siste boss(Drek og den den der dvergen), kunne lett vinne på 5 min og det ga 1.3-1.5 mill exp :)

Lenke til kommentar

Hvor er spill gleden når du er max lvl? gosh

De fleste vil vel si at spillgleden først virkelig kommer når man har nådd maks level. Hva er vitsen med å levle bare for å levle?

Fordi det er gøy å levle nye toons? Etter Firelands, brukte jeg hovedsaklig tiden min ingame på å levle alter opp til 85, fremfor å spille videre på mainen. Guildet gikk i oppløsning, og jeg gadd ikke hoppe inn i LFR. Aldri vært noe fan av raiding uansett. :p

Det har alltid gått an å vinne AV på rundt fem minutt. Det har vært standard av taktikk for alliance. Cap to towers, rush drekthar.

Har ikke sett at det har fungert noe særlig for ally i de battlegroupene jeg har vært med i, fra de dager da jeg faktisk var halvveis aktiv PvP-er. :p

Dog, det har alltid fungert for horde å rushe den jævla dvergen. ><

Forøvrig på lvl 90 i disse dager er det jo annet å gjøre enn endgame, for eksempel leke på gården. Når du når 90, unlocker du visst flerfoldige quests i Halfhill. Jeg var 3,5 bars unna da jeg dro på jobb i morges. Sure greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, ingenting som å droppe ut av en AV etter å ha vært der i to dager, og når du våkner og joiner, er den fortsatt like pågående. Etter en uke frem og tilbake, taper du. Jeg savner virkelig det, altså.

Eller å bli revered med Frostwolf clan på kun 1 runde :-p

Savner den der store earth elementet man kunne summone ! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...