Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor er denne 24-porteren så billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser etter en switch som har en del porter.

 

Da så jeg denne fra PS Data:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=980...lAction=details

980,- kroner for en 24 porter? er ikke det mistenkelig billig?

 

hva er det som gjør den så mye billigere enn alle de andre 24 porterene?

 

Har faktisk den akkurat den switchen, ps det er feil bilde, kasnsje jeg har fått feil :o :roll:

 

Men uansett så funker den bra den, er det noe mere du lurer på skrik ut :lol:

Lenke til kommentar
Har erfaring med en 24 ports Unix switch fra LAN, den ble overbelastet, målte 80-90 grader på chassiet til den brant! opp. Kjøp 3Com så får du livstidsgaranti og kvalitet, eller Blackbox hvis du har råd :D

 

jeg skal helt sikkert bruke den på LAN. garantert. så kan dette vere et problem? bør jeg sette på noen form for vifter på den?

Lenke til kommentar

Har en 8 porter unex, med uplink for å uplinke switcher bedre. Kompis har samme switchen uten uplink, den har han svidd opp et par porter på som ikke er brukbare, og noen kjører kun 10mbit! (ja vi har testet på alle mulige vis)

 

Kan være en dødmodell, men gå for unex! Helt ok i forhold til prisen. Min kosta 700, og det var et kupp! :p

 

Edit: Legger bare til at min rocker bygda! Kjempebra switch den jeg har!

Lenke til kommentar

har en stk UNEX NEXSWITCH SD080s som har stått på 24/7 hele året rundt i sikkert over 3 år nå, muligens lengre og husker ikke helt hvor lenge det er siden jeg kjøpte den...

 

de koster vel 250 eller noe rundt der nå, jeg betalte i min tid 450 for den og det var også vannvittig mye billigere enn alt annet, vurderer å kjøpe meg den 24port'ern, men har ikke noe akkutt behov for mer enn 8porter nå...

Lenke til kommentar

Har en Unex NexIP ISO50i bredbånd/ISDN router med 4 porters HUB og er kjempefornøyd etter først 5 måneder som ren ISDN router og nå bredbånd med ISDN backup, og ikke minst viktig: Rotet meg bort med en firmware oppdatering i Februar en gang, sendte en e-post til Unex og fikk svar etter 4 timer samt oppfølging etterpå!

 

Glimrende produkt, supporten inkludert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...