alex100 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg ser etter en switch som har en del porter. Da så jeg denne fra PS Data: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=980...lAction=details 980,- kroner for en 24 porter? er ikke det mistenkelig billig? hva er det som gjør den så mye billigere enn alle de andre 24 porterene? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Kanskje det bare er meg, men jeg har aldri hørt om Unex før... Kanskje det bare er sånn at merkevare er dyrere... Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Unex har billige varer har kjøpt flere nettverkskort som fungerer utmerket.Tror ikke det er farlig å kjøpe Unex.Kjøper du 3com så får du kvalitet men jeg tror du betaler veldig mye for navnet når du kjøper dyrere merker. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 så jeg får ikke noe dårligere ytelse med den enn de andre som koster nærmere 3000? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har selv en Unex Switch, og den fungerer ypperlig. Har aldri hatt noen problemer med den. Men er visstnok et billigmerke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 så jeg får ikke noe dårligere ytelse med den enn de andre som koster nærmere 3000? Det er vel et spørsmål om hvor stor båndbredde switchen har internt, kunne ikke se noe om det i spesifikasjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har hatt en unex 8-ports hub i mer eller mindre konstant bruk i ca. 4 år. absolutt godkjent. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Enig. Bruker kun Unex i nettverket her og har aldri hatt noen problemer - nettverket har vært oppe i ca. 3 år. Anbefales! Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg ser etter en switch som har en del porter. Da så jeg denne fra PS Data: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=980...lAction=details 980,- kroner for en 24 porter? er ikke det mistenkelig billig? hva er det som gjør den så mye billigere enn alle de andre 24 porterene? Har faktisk den akkurat den switchen, ps det er feil bilde, kasnsje jeg har fått feil :o Men uansett så funker den bra den, er det noe mere du lurer på skrik ut Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har faktisk den akkurat den switchen, ps det er feil bilde, kasnsje jeg har fått feil :o Hehe... Det er faktisk bare 16 porter på den switch'en, og ingen av mine ser slik ut heller Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har erfaring med en 24 ports Unix switch fra LAN, den ble overbelastet, målte 80-90 grader på chassiet til den brant! opp. Kjøp 3Com så får du livstidsgaranti og kvalitet, eller Blackbox hvis du har råd Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg har en unex router med innbygd switch og denne er helt knall ihvertfall. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Melder meg på lista over fornøyde Unex-kunder. 3com Powersupply'ne var ihvertfall bare dritt før ... gikk så fort det tordna. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Har erfaring med en 24 ports Unix switch fra LAN, den ble overbelastet, målte 80-90 grader på chassiet til den brant! opp. Kjøp 3Com så får du livstidsgaranti og kvalitet, eller Blackbox hvis du har råd jeg skal helt sikkert bruke den på LAN. garantert. så kan dette vere et problem? bør jeg sette på noen form for vifter på den? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 folkens: 3com og de andre merkene har jeg ikke råd til. det blir for dyrt. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har en 5-porters unex switch en eller annen plass i nettverk-sambandet mitt. Den har vært i konstant bruk i 1.5 år nå ca. kjempe greier spør du meg (betalte 270,- for den). Pris / Ytelse virker meget bra Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har en 8 porter unex, med uplink for å uplinke switcher bedre. Kompis har samme switchen uten uplink, den har han svidd opp et par porter på som ikke er brukbare, og noen kjører kun 10mbit! (ja vi har testet på alle mulige vis) Kan være en dødmodell, men gå for unex! Helt ok i forhold til prisen. Min kosta 700, og det var et kupp! Edit: Legger bare til at min rocker bygda! Kjempebra switch den jeg har! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har en stk UNEX NEXSWITCH SD080s som har stått på 24/7 hele året rundt i sikkert over 3 år nå, muligens lengre og husker ikke helt hvor lenge det er siden jeg kjøpte den... de koster vel 250 eller noe rundt der nå, jeg betalte i min tid 450 for den og det var også vannvittig mye billigere enn alt annet, vurderer å kjøpe meg den 24port'ern, men har ikke noe akkutt behov for mer enn 8porter nå... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har en Unex NexIP ISO50i bredbånd/ISDN router med 4 porters HUB og er kjempefornøyd etter først 5 måneder som ren ISDN router og nå bredbånd med ISDN backup, og ikke minst viktig: Rotet meg bort med en firmware oppdatering i Februar en gang, sendte en e-post til Unex og fikk svar etter 4 timer samt oppfølging etterpå! Glimrende produkt, supporten inkludert! Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skal du ha "kritisk" nettverk som alltid er oppe; gå for HP eller Cisco, ellers kan du stort sett vrake og velge i det du føler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå