Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Tenåringsgutter som sminker seg og napper øyenbryn..

Smørkåre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg er ikke redd for at han er HOMO. Dere ser kanskje at jeg brukte to slike -> "" . Ironi, sarkasme ?

Er det vanlig blandt gutter å sminke seg nå?, det er vel spørsmålet. Men for all del kjør gjerne den vanlige nissedebatten på om jeg er homofob osv.. Jeg bare lurte på en ting jeg ikke vet så mye om..

Sorry

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Til min store overaskelse har min "slaskete" 15åring begynt å interressere seg for sminke og har bestilt time for øyenbryn napping...

Er dette en ny trend blandt tenåringer nå eller bør jeg være "bekymret" ?

Ser ikke problemet med en gutt som er litt feminin jeg, jeg spør som de fleste her: hva er problemet? :hmm: Nei jeg tror det er ganske så normalt, men om det er for gutter i den alderen det vet jeg ikke. Husker ikke 15åringer som gjorde det når jeg gikk på ungdomskolen, men du vet det er OKEI å spørre sønnen din hvorfor han gjør det? Som en god foreldre vil jeg tro det er lurt å ha et forhold (sønn mor forhold ja) hvor du kan snakke om alt med ham.

Og dersom han er homofil så håper jeg ikke du behandler han annerledes av den grunn, men jeg tror du vil merke det dersom han er det

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Poenget med spørsmålet mitt var at du skulle stille deg selv spørsmålet om hva du egentlig bekymrer deg for. Det er absolutt ikke nødvendig å bekymre seg over om avkommet er homofilt i dagens samfunn.

Din jobb som foreldre er og støtte opp om sønnen din og gi han en verktøykasse han kan bruke ute i verden, enten han er homofil, bifil eller heterofil.

Lenke til kommentar

Jo takk det la jeg merke til. Kan dere drite i homogreiene ?? Dette handler ikke om homser, jeg er ikke redd for at han er homo. Det er jo dere som er homofobe om dere tenker homse med en gang det er snakk om sminke og gutter? Er han homo er han homo, men det er ikke poenget. Det var jo typisk at bare fordi at jeg skrev "bekymret" så blir det oppfattet som om jeg var "redd(ikke heng dere opp:)" for at han er homo. Poenget mitt var at jeg ville høre om dette er et fenomen som er kommet slik at jeg er litt mer rustet til å snakke om det om og ikke bare kødde det bort som no forbanna tull osv..

Jeg husker jeg gjorde masse rare ting når jeg var tenåring, som fattern ikke skjønte seg på. Og da ble jeg faktisk ganske såret.. Det er bare snakk om å prøve å sette seg inn i alt dette rare de finner på, slik at man kan i hvertfall late som om man følger med, og ikke bare le av alt de foretar seg.

Vi som var unge på 80 tallet bør vel ikke være høye i hatten akkurat :)

"Og dersom han er homofil så håper jeg ikke du behandler han annerledes av den grunn, men jeg tror du vil merke det dersom han er det."

Slapp av, han er vokst opp blant våre mange lespe og homsevenner og par, så om det er tilfelle tror jeg vi hadde vært godt dekket med både onkler og tanter...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...