Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg sitter i den situasjonen at jeg har mulighet til å snu om på døgnrytmen og vil prøve dette sammen med en kollega. Tror dere det vil funke og sove å 8 timer etter jobb, være våken til etter jobb neste dag osv. Dvs at du er våken natten isteden for ettermiddagen/kvelden. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er godt mulig, gjør det gradvis. Legg deg 1 time tidligere hver 3. dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) noen som har gjort dette over lengre tid som har noe info som kan være nyttig viss skal jeg prøve noe slikt? Endret 25. september 2012 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vet ikke om det er til noe hjelp, men jeg opprettet en lignende tråd en tid tilbake. Dessverre ikke så mange poster i den. Kan si at jeg aldri gjennomførte denne forandringen, og tror ikke det hadde funket (for min del) i praksis. Selv om din jobb/skole-situasjon tillater dette, hva med sosiale aktiviteter etc? Det aller meste "fritidsrelatert" foregår som regel på kveldstid. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har litt lyst til å prøve dette. Så slipper jeg å stå opp tidlig for å komme tidsnok på jobb.Men problemer blir da at jeg må tenkte at jeg må på jobb hele dagen, istedet for å være lettet med at det er over når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dette er mulig Enkleste start på et slik prosjekt er å "døgne". Stå opp, dra på jobb, komme hjem, være våken hele natten, så dra på jobb igjen, SÅ dra hjem å sove til man våkner av seg selv. Pass på å ikke drikke mye væske de siste timene før du skal sove, for å slippe å våkne av "natte-pissen"(som man pleier å ta når man står opp på formiddagen). En annen greie er da, Hva skal du bedrive tiden med på natten? Trening og lagsport er jo helt ute av bildet nesten, og alle andre sover. Det er en ensom døgnrytme, men et spennende prosjekt så absolutt i en periode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Mye av grunnen til at jeg kan prøve dette er for at jeg har flyttet til en ny by og startet min læretid, sosialt liv har jeg ikke annet enn at jeg er med denne kollegaen jeg snakket om. Det jeg ville gjort om natten ville vært å spille henge. Tror det hadde vært morro å prøve i en periode. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Greit å spille litt på nettene ja Det hadde jeg gjordt! Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hva med http://www.google.com/webhp?client=tablet-android-huawei&source=android-home Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ser ikke noen grunn til at det ikke skal gå. Jeg jobber bare nattevakter, og har gjort det siden januar. Synes det funker utmerket! Jobb kl 22 til 08. Sove fra 09 til 16-17. Bruker ikke å snu døgnet helt tilbake når jeg har friperioder heller. Lenke til kommentar
secote Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jobber selv 4 skift og snur døgnet et par ganger i måneden, blir litt trøtt de først 3 dagene men så er det ikke noe problem. Når jeg jobber natt er det deilig å være helt utvilt når jeg er på jobb, men som noen andre skrev over her så er det litt kjipt å være våken i mange timer å vite at du må på jobb snart:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå