TheElderScrollsGamer Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva er ditt beste spill for Xbox 360? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 For meg så er det Alan Wake. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 For meg; Gears Of War serien Red Dead Redemtion GTA4 Call Of Duty 4 Battlefield 3 Osv osv, spørs hva du ser etter da.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Viss man tenker kun på eksklusive så er det Lost Odyssey for min del. Multiplatt for meg er ikke tellende i slike beste spill-tråd for en plattform Et spill få har spilt og er mye bedre en det anmeldere sier det er! 1 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Fifa-spillene Red Dead Redemption The Walking Dead The Orange Box Portal 2 bare noen av dem jeg kom på nå. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 For og svare konkret på spørsmålet, Borderlands 2. Før Borderlands 2 var det Gears of War 3 (og hele serien). Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Her bør jo trådstarter komme med noen tips på hva hun/han liker. Smaken er som baken. I følge gamespot er vel Madden spillene heeelt konge, men de må man vel være vokst opp i USA for å like. min liste GTA4 Saints Row 2 (3´ern suger balle og bør du holde deg LANGT unna) Mafia 2 (litt tynt men veldig bra) Hitman Blood Money Splinter Cell Conviction Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Forza Motorsport 4 og hele den serien der. Når det gjelder multiplattform spill så kan jeg ikke begripe hvordan det ikke kan kårest til konsollens beste spill selv om det finns på flere plattformer. Endret 12. desember 2012 av Whackedorange Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Mirrors Edge er et bra spill som ikke er nevnt. Det er riktignok tilgjengelig også på andre plattformer, men bra likevel! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Forza Horizon for øyeblikket. Fy fader så morsomt. Ellers er det Forza 4 det går i. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Mass Effect 3 Alpha Protocol Condemned Criminal Origins Jeg vet det, jeg har god smak hahaha neida om du tenker kun exclusives så er det vel Alan Wake Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Forza Motorsport 4. Brukt et par timer på det spillet der, og tidligere forza også Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Mass effect 1 ... Alle sagaer trenger en begynnelse synd andre platformer missa den episke starten på en av spille historiens beste sagaer... Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Mass effect 1 ... Alle sagaer trenger en begynnelse synd andre platformer missa den episke starten på en av spille historiens beste sagaer... Joker og Liara weeee bagebooooj Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Etter å ha tenkt meg om en stund så klarer jeg ikke å komme frem til en suveren vinner. Det finnes så mange gode spill til konsollen at det føles urettferdig ut å plukke ut kun ett spill. Super Meat Boy, Gears of War-serien, Mass Effect-serien, Shadow Complex, Rock Band-serien, Alan Wake, Borderlands-serien, PGR4, Fallout, Elder Scrolls, Fable II, Trials, Geometry Wars og Red Dead Redemption ligger ganske ganske høyt oppe iallefall. Mass effect 1 ... Alle sagaer trenger en begynnelse synd andre platformer missa den episke starten på en av spille historiens beste sagaer... De fikk den til slutt da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Condemned: Criminal Origins Skate 1 og 2 The Orange Box Halo 4 Borderlands 1 og 2 Need For Speed: Hot Pursuit Forza 3 Call of Duty 4 Metro 2033 Saints Row Dead Space 1 og 2 PES 2010 Fifa 12 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ally, Forza 2 var vel et mye bedre spill enn 3ern. i 2ern var det vel mulig å skade bilen, i 3ern ble det et pysespill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det er skade i forza 3 og 4, så vet ikke helt hvor du har det ifra. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det er skade i forza 3 og 4, så vet ikke helt hvor du har det ifra. hehe, skade? riper i lakken kaller jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå