Joachim_F Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Train Fever er for deg som lengter etter å bygge jernbaner. Les hele saken Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 I'm listening! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Meh. Ingenting når opp til Transport tycoon uansett hvor mye de prøver. Er vel ett av de få spillene jeg vender tilbake til gang etter gang. Spilte det faktisk senest sist helg. 6 Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Savner Transport Tycoon... men skeptisk til alle disse remakene og rebootene nå til dags. Det er sjelden man klarer å kapre essensen til spillopplevelsen man forsøker å gjenskape. OpenTTD er jo morro, men... går fort lei nå til dags. Hadde vært fint med noe nytt. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Foretrekker RT over TTD, så dette er spennende. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noe av det geniale med originalene er at det var 2D. Det gir en helt annen, og bedre, spilleopplevelse enn 3D. De må gjerne forbedre grafikken,kanskje primært tilføre AA, penere overflater og mer tilpasset moderne oppløsninger, men holde selve spilllogikken forholdsvis enkel. 5 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Finnes mange forsøk på å klone Transporter Tycoon. Jeg har enda ikke funnet noe som tilfredsstiller. Railroads Tycoon 3, er relativt allright. Men sliter med mye av det samma som Transporter Tycoon, det blir VELDIG enkelt i lengden. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Savner Transport Tycoon... men skeptisk til alle disse remakene og rebootene nå til dags. Det er sjelden man klarer å kapre essensen til spillopplevelsen man forsøker å gjenskape. OpenTTD er jo morro, men... går fort lei nå til dags. Hadde vært fint med noe nytt. hæææ? hva er det egentlig du prøver å si? Du vil ha noe nytt men er skeptisk til folk som prøver? Du savner TTD men blir fort lei, hva i alle dager er det egentlig du vil ha? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Da var Open TTD lastet ned og installert. Igjen..... Fantastisk spill. 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Spiller TTD i bakgrunnen nå jeg Blitt litt mere avansert de nye spillene, men det er noe spesielt med TT som har fascinert meg siden.... hmm, 1994 eller noe? huff, begynner å bli et gammelt spill Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 hæææ? hva er det egentlig du prøver å si? Du vil ha noe nytt men er skeptisk til folk som prøver? Du savner TTD men blir fort lei, hva i alle dager er det egentlig du vil ha? Jeg vil ha remakes. Ikke reboots. Og av skikkelige studio. Ikke indieproggere som driver pengerulling på internett. Det må gå ann å kapre spillbarheten og essensen i de gamle spillene og samtidig tilføre nytt uten å lage neddummede konsolspill for ti år gammel teknologi som Pony Slaystation. Lenke til kommentar
Mikkel M. Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen spill er verdt å gjenskape. X-COM (check...gleder meg veldig), Transport Tycoon (kanskje check...gjenspillerglede deluxe), og hvis de virkelig vil gi meg nostalgiinfarkt: Hyperspeed/Lightspeed. Lenke til kommentar
cpt123 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Savner Transport Tycoon... men skeptisk til alle disse remakene og rebootene nå til dags. Det er sjelden man klarer å kapre essensen til spillopplevelsen man forsøker å gjenskape. OpenTTD er jo morro, men... går fort lei nå til dags. Hadde vært fint med noe nytt. syntes railroad tycoon 3 var ganske underholdene, men så var det bare tog da. 1 Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg vil ha remakes. Ikke reboots. Og av skikkelige studio. Ikke indieproggere som driver pengerulling på internett.Det må gå ann å kapre spillbarheten og essensen i de gamle spillene og samtidig tilføre nytt uten å lage neddummede konsolspill for ti år gammel teknologi som Pony Slaystation. Det er mange store studioer som, etter min mening, har ødelagt mange spill. Jeg kan f.eks nevne Electronics Arts som gjorde SimCity om til The Sims (nå virker det som de har kommet på bedre tanker), og NeedForSpeed, også der var det nermere 10år hvor spillet bare var en eneste suppe hvor man kunne kjøre på traktorveier i 300km/t. -Der har de også kommet litt mer på track i det siste. Etter min mening er det mye medre for dedikerte utviklere som virkelig interesserer seg for en type spill å utvikle det, enn at det sitter en gjeng med personer som blir tvunget av sjefen sin til å designe pakker av typen "The Sims 3 Katy Perry Søtsaker". Det ligger forresten også en video ute på nettstedet: http://gambitious.com/ideas/2496-train-fever-pc-mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå