Snøspade Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei. Jeg har litt problemer med å få lagt inn epost fra Microsoft Exchange 2010 på min iPhone / iPad. Jeg begynner nå å lure på om det er slik at jeg trenger en konto som er aktivert for bruk av mobile enheter? Er det noen som har erfaringer med Exchange og mobiler som kan svare på det? Selve innstillingene jeg legger inn er jeg ganske sikker på at er korrekt, siden jeg har sett det hos andre som har det fungerende på sin telefon og nettbrett. Takker for svar Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Støtter e-postleverandøren din Exchange? Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Så vidt jeg vet er det bedriftspakkeopplegget til Microsoft som er i bruk, så jeg antar at e-postleverandøren er Microsoft via Outlook Web App / Exchange (er dog litt usikker på nøyaktig hvordan det fungerer). Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvem er e-postleverandøren din da? Og har du pratet med de? Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Det er en jobbmail, men har ikke pratet med IT-folkene der enda. Tenkte at hvis det er så enkelt som en funksjon som forhindrer meg i å bruke det på mobile enheter, type at kontoen min ikke er aktivert for det, så ville det være like greit å sjekke her om noen som har erfaring med det enn å vente i 4 dager på at supporten skal komme til min forespørsel i bunken Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kontakt servicedesken der du jobber, så får du nok bedre svar enn det du vil kunne få her. Det kan være noe så enkelt som at kontoen din ikke har aktivert støtte for Exchange på mobil, og det er det ingen her som kan finne ut av eller gjøre noe med Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Ja, det er det jeg ser for meg at er tilfellet, siden informasjonen jeg har brukt til oppsett stemmer med det andre har brukt. Får ta meg an tur gjennom papirmølla til helpdesken og sjekke ut dette. Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå