stimas Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei. Ser at man kan kjøpe en APP som igjen fungerer som "preview" for Canon kamera. I denne APP'en kan man også sette diverse parameter. Men her må man ha en overgang, slik at man kan koble telefonen (i mitt tilfelle: Samsung Galaxy Note) opp mot kameraet. Er det noen her ute som kan tipse meg om hvilken kabel dette er og hvor man kan få kjøpt den? Takk for hjelpen! stimas Lenke til kommentar
arthon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Du har en USB til micro USB kabel som fulgte med kamera. Det du trenger er en overgang fra USB til den USB kontakten som er på telefonen. Note nettbrett kan bruke kabelen uten overgang. Noe slikt kan kanskje være brukbart; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649134 Lenke til kommentar
stimas Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Ahhhh..... Genialt. Takk arthon. Jeg skal dobbeltsjekke hjemme på kameraet før jeg bestiller. stimas Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 PS: Den orginale kabelen er ganske overpriset, du kan få en "USB On The Go"-kabel på eBay til $0.99 hvis du greier å vente et par uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå