dan83 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hva syntes dere er den største skuffelsen med bf3, spesielt sammenlignet med bf2 og de andre bf spillene? For min del, så er det det forferdelige stemmeskuespillet(spesielt på den russiske siden), fordelinga av flaggene på noen av de store brettene og at håndgranater "lyser" oransje! Men det aller værste tror jeg må si er stemme skuespillet, er like skuffende hver eneste gang jeg spiller!! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Bruken av RNG og netcode. For å utdype: Spread er styrt av RNG Om flares fungerer er styrt av RNG Suppression er styrt av RNG Endret 25. september 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Niper Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 må vell være at du ikkje har "commander" sånn som i BF2 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Mangel på Commander type BF2 Litt skuffende "destruction" "Lysende" håndgranater som førsteposter nevner... Det er OK at det er med i normal, men i HC? C'mon. Men den aller største skuffelsen er kartene, mange er alt for små og trange og er som skapt for ubalanse og baserape. Alt for mange runder ender med at ene laget ikke har flere flagg å kapre og vinner runden nesten uten å ha tapt en ticket... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er enig med de før meg, mangel på "commander" er synd. Ellers blir jeg alltid lokket til spill som lover 100% ødelegg-bart terreng, likevel er det bare noen få prosent som faktisk kan ødelegges. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg synes alle de fæle fire and forget pv-våpnene er sykt irriterende. Lite som føles så ufortjent som å bli skutt på sykt langt hold med en rakett som ikke trenger å styres en gang. Var bra før da man i det minste måtte styre den selv. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ingen fokus rundt infanteri på større maps, det ender med baserape 90% av gangene. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Alle tilleggspakker man må kjøpe for å få alle maps, våpen osv. Mista interessen når premium kom. Og kommandoer savnes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Spillerbasen - "wtf is teamwork anyway?" Premium Mangelen på skikkelig kontroll med juksere fra EA sin side. I mindre grad: Det faktum at det er Vehicle unlocks. Endret 5. oktober 2012 av MrLee Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) 1. At spillet er utviklet for konsoll - jeg spiller på pc og merker dette veldig godt når det gjelder både bevegelse av karakter samt våpenfølelsen. 2. At spillet er utviklet for konsoll - de fleste kartene er laget for 8vs8, flaggene står altfor tett på hverandre. Samtidig er våpnene og hitreg blitt kraftig forbedret (det å bruke våpen fornuftig på langt hold i BF2 krevde litt skills, her er det sprut uanset avstand). I sum gjør denne kombinasjonen hele kartet til et stort kaos område. 3. At heli har blitt så jævli kraftig tonet ned. At det ikke lengre er like følsomt som cobra`n var i BF2. At i 4/5 tilfeller så blir man tatt ned av javelin uansett hva man finner på. At det er mulig å treffe seg selv med tv, og at dette fremdeles ikke har blitt fikset. 4. Min generelle tillit til EA og Dice - ting som å selge ut hele perks/våpenlista for penger etc. Ting de har uttalt, som i de i etterkant har blitt tatt i løgn på. Dataspill industri er som all annen industri, man skal tjene penger. Men i BF3 sitt tilfelle synes jeg det er veldig klart at man nå setter krav til inntjening først, og det å levere et godt produkt sist. 5. Det at de forsøker å gå i strupen på COD serien. I sum så kan jeg ikke si at jeg opplever samme spillglede i BF3 som jeg gjorde i BF2 og BF1942. BF3 er grafisk penere, langt mer options, mer av alt - men opplevelsen for meg kommer ikke nær det jeg opplevde i BF2. edit: jeg _spilte_ bf3 en stund, men gadd ikke å gjøre et lenge. Endret 5. oktober 2012 av BareGjest 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Alt. At spillet ikke er en etterfølger til BF2 men en sequel til den shitty console serien BC. At DICE er fulleid av EA gjør det heller ikke bedre.. 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Alt. At spillet ikke er en etterfølger til BF2 men en sequel til den shitty console serien BC. At DICE er fulleid av EA gjør det heller ikke bedre.. liker faktisk bc2 bedre enn bf3 til PC Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Synd å si det, men jeg er faktisk litt enig med XfsB. Jeg spillte i alle fall BC2 mye lengre enn BF3... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er som å velge mellom en douche og en turd, begge er like shit Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Alle whinerne på forumene. 2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hadde de laget et skikkelig spill hadde man ikke hatt whiners på BF forumet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hadde de laget et skikkelig spill hadde man ikke hatt whiners på BF forumet. Jo 4 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Samme hvor bra spillet er så er det alltid noen som ikke er fornøyd. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så klart er det alltids noen som ikke er fornøyd men hvis du har sett antall tråder på BF forumet så er det ikke bare "noen" som ikke er fornøyd, hvertfall over 50% av playerbasen. Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det er et veldig addictive spill, vanskelig å legge fra seg. Legger spillet kun fra meg når jeg får vondt i ryggen og håndledda. Det som er synd er at BF3 er et broken game der folk utnytter haugevis med bug/glitches til å spille skittent. Når folk camper oppå den kanten ved Grand Bazaar og spammer granater og C4, da er det litt kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå