Niklasp Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ny versjon kommer med flere etterlengtede funksjoner. Nå kan du oppgradere Apple TV-en din Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjører forsatt 4.4.4 jeg er jo bare inne i XBMC uansett Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Var visst litt flere forbedringer enn jeg fikk med meg første gangen jeg skumleste en artikkel om denne oppdateringen. Får vel somle meg til å oppdatere likevel, da. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Venter på jailbraken før jeg oppdaterer. Ikke verdt å miste XBMC, som etter min oppfatning er det beste med boksen. Bruker den litt med Netflix og bittelitt med itunes, men XBMC er definitivt mest brukt. Tar sikkert ikke mer enn et par uker før det kommer en oppdatering til seasonpass, så inntil da avventer jeg for min del. -T 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Gikk til innkjøp av en ATV for å kunne flytte NAS-en min, men oppdaget etter et par jailbreak-forsøk at det vare en ATV3 jeg hadde skaffet meg! :/ Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Overskrift: Apple TV får stor oppdatering Last ned den nye versjonen, med flere etterlengtede funksjoner. Bildetekst: Apple TV-en har fått en liten programvare-overhaling. Det er tydelig at overskriften skal "selge" artikkelen. Kanskje HW burde begynne å lage artikler hver uke når MS slipper oppdateringer på Windows Update? Eller hver gang Western Digital slipper fastvare oppdateringer til sin WD TV boks? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå