Joachim_F Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Tjenestens klassikere blir tilgjengelig for et nytt operativsystem. Les hele saken Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hadde vært utrolig flott om det ble utbredt støtte for OSX (og diverse Linux-distroer) fra GOG sin side. Er veldig lei av at Windows har mer eller mindre monopol som spill-OS. Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bedre sent enn aldri. Har ventet på dette i ca. fire år. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill. Burde vel også handle om pris og ytelse om det er OSX som er alternativet her, selv om overraskende mange mener det er verdt å kaste de prinsippene ut av vinduet for å kunne ha et epleklistremerke på maskina. Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg! Ganske tvilsomt, men jeg håper naturligvis det stemmer. Linux har jo ikke noe selskap som pusher operativsystemet, det har relativt få brukere, og å begynne med kundesupport for et operativsystem med en haug distribusjoner og historisk sett dårlig driversupport vil bli et realt mareritt for spillutgivere. Jeg liker at Valve har begynt å pushe Linux nå, jeg tror at man enkelt og greit bør lansere Linux-kompatible spill så vil brukerne komme over til operativsystemet. Porting bør være ganske trivielt når man har Mac-støtte, å gå over til OpenGL er vel det største steget. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill. Burde vel også handle om pris og ytelse om det er OSX som er alternativet her, selv om overraskende mange mener det er verdt å kaste de prinsippene ut av vinduet for å kunne ha et epleklistremerke på maskina. Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg! Hackintosh Hadde lett konvertert riggen min til en fulltids Hackintosh om det lot seg gjøre med tanke på spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå