gorsol Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kvantitet og kvalitet går hånd i hånd på ishockeybanen. Les hele saken Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bra anmeldelse. og etter å ha spilt spillet i noen uker, har jeg omtrent samme inntrykk som deg. Skal dog sies at NHL er omtrent det eneste jeg spiller. Til opplysning er ikke den russiske ligaen med, men regner med at det bare var en glipp Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Bra anmeldelse. og etter å ha spilt spillet i noen uker, har jeg omtrent samme inntrykk som deg. Skal dog sies at NHL er omtrent det eneste jeg spiller. Til opplysning er ikke den russiske ligaen med, men regner med at det bare var en glipp Takk og lov for observante lesere, det var en glipp ja Lenke til kommentar
Thera Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Pasninger langs isen i hockey er stort sett limt til koella, jeg ville ikke sammenligne det med foerstetouch i fotball. At isen blir daarligere utover i periodene er vel neppe implemenert, men kunne i saa fall innvirket paa mottak. God anmeldelse, vil dere anmelde Madden NFL 13 forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå