mamama11 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei! har spillt mye minecraft alene, men tenker å begynne å spille multiplayer. noen som vet om en grei server? de jeg har verrt innpå er det nesten aldri noen online.. så noen bra tips? gjerne norsk eller skandinavisk:) og hvordan er det man får byggetillatelse egentlig? må man få tak i admin? Takk for svar! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kan virkelig anbefale Lakusland. Mange hyggelige folk og flinke "hjelpere" Skriv søknad her på forumet, men først går du innpå serveren og snakker hyggeligt med folka, da øker du sjansen for byggetillatelse Lenke til kommentar
mamama11 Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Kan virkelig anbefale Lakusland. Mange hyggelige folk og flinke "hjelpere" Skriv søknad her på forumet, men først går du innpå serveren og snakker hyggeligt med folka, da øker du sjansen for byggetillatelse Har verrt innom der et par ganger, men har aldri vert noen innpå? står 0 hver gang jeg sjekker:P Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg anbeflaer deg mc.BuildNorge.no En flott server med i gjennomsnitt 29 stykker innpå hele tiden. Dette er en PvP og Build server. For å få byggetilatelse så må du sende en søknad på www.BuildNorge.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå