Cuneax Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vippesystem vil gi deg illusjonen av 3D. En slik skjerm har du ikke sett før Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er mange spenstige ideer som ganske rask blir glemt, fordi de ikkje er gode ideer 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Eg såg jo ein i mass effect 3 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bra med nye ideer, men som Dragavon skrev, dette er ingen god ide. De har prøvd å få til noe nyskapende med "steinalderteknologi" <facepalm> Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dette kan jo bli ganske interessant med tanke på OLED-skjermer man kan bøye og tøye. Tenk deg denne modulen, men istedet for 9 individuelle skjermer er hele flaten en eneste OLED-skjerm som kan bøyes. 2 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 ser ikke helt poenget Men det er jo litt kult da Lenke til kommentar
enigmad Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Litt trist at de ikke klarer å legge alle sammen flatt samlet en gang.. Ser ut som om de bare har klaska på en limklatt og en 5 åring med spade har montert skjermene. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dette kan jo bli ganske interessant med tanke på OLED-skjermer man kan bøye og tøye. Tenk deg denne modulen, men istedet for 9 individuelle skjermer er hele flaten en eneste OLED-skjerm som kan bøyes. De kan bøyes, men ikke brettes og strekkes. Altså, man får ikke endret midten av skjermen forskjellig fra kantene etc. Jeg ser for meg at man enten måtte ha et strekkbart panel som kan brettes, eller tusenvis av små skjermen tett i tett som beveger seg uavhengig av hverandre. Begge deler, og spesielt den siste, ville være ekstremt vanskelig og dyrt å realisere. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Nå idag går det vel nesten an å bruke bøyelige skjermer som gjør dette. Jeg ser egentlig ikke poenget i et produkt som dette, ser ut som et leketøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå