Resolver2009 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei! Jeg lurte på om noen vet hvordan det er med tanke på å ta utdanning som ernæringsfysiolog etter at man allerede har en fullført mastergrad innenfor primær helsesektoren? Noen som vet hvor mye man kan få godkjent i utdanningen og dermed kanskje hoppe over noen semestere? Eller som vet hvor jeg burde henvende meg for å få svar på dette? Jeg har hatt ernæring som et eget fag i 3 år og skulle gjerne fått kreditert dette. På forhånd takk for alle svar Ha en fortsatt flott dag! Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen vet hvordan det er med tanke på å ta utdanning som ernæringsfysiolog etter at man allerede har en fullført mastergrad innenfor primær helsesektoren? Noen som vet hvor mye man kan få godkjent i utdanningen og dermed kanskje hoppe over noen semestere? Eller som vet hvor jeg burde henvende meg for å få svar på dette? Jeg har hatt ernæring som et eget fag i 3 år og skulle gjerne fått kreditert dette. På forhånd takk for alle svar Ha en fortsatt flott dag! Hvis du tenker på masterprogrammene i klinisk ernæringsfysiologi, bør du henvende deg til de respektive fakultetene - Det medisinsk-odontologiske fakultet ved UiB ([email protected]) eller Det medisinske fakultet ved UiO ([email protected]). Begge fakultetene vil nok måtte vurdere ditt tilfelle konkret, og lite kan generelt sies bortsett fra at man vil få kreditert litt over ett og et halvt år ved UiO, dersom man tidligere har studert medisin eller odontologi der. Lykke til! Endret 26. september 2012 av Pixma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå