Moskus Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Så kom jeg i gang med ESXi 5.1 til slutt. Alt sviver, og du verden så mye bedre og raskere enn med VMware Server 2.0 (iallfall tilsynelatende det lille jeg har fått testet til nå) selv om hardwaren er noe dårligere. Med Server 2.0 var det lekende enkelt å ta backup av de virtuelle maskinene, det var bare å sette opp Cobian og vips! Hvordan kan jeg gjøre tilsvarende med ESXi 5.1 i gratisversjon? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Gratisversjonen av ESXi støtter ikke 3.parts backup uten at du må bryte EULA. Men noen triks finnes: http://communities.vmware.com/docs/DOC-10780 Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvis du kommer 'rundt' 3.parts problemet, kan jeg anbefale Veeam Backup Free Edition. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Hvis du kommer 'rundt' 3.parts problemet, kan jeg anbefale Veeam Backup Free Edition. Har sett på det, men kommer ikke "rundt" 3. parts problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå