ampersand Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har en phillips 21B skjerm. Bak på den er det to utganger hvor den ene er i bruk, men den andre er noe annerledes. Er det en digital inngang eller hva slags kabel skal jeg bruke til den? På forhånd takk R.A. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis det er en LCD-skjerm (gidder ikke finne det ut) så er det sikkert dvi(digital)-inngangen ja... Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Det er CRT Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Om det er fem runde plugger, heter disse altså BNC. (Om du kjøper en god BNC-kabel, vil du nok merke noe øket bildekvalitet...) Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Det er 5 runde coax lignende innganger også der, men den jeg mente har 5 pins øverst, 4 under og passer ikke til vanlig skjermkabel.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det finnes 9-pins VGA. Er vel lenge siden de ble brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå