Niklasp Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ny versjon av OS X Mountain Lion er ute nå. Nå kan Macen din få bedre batteritid Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Dette var da veldig gammelt nytt. Siste versjon av Mountain Lion kom samtidig med iOS6, altså den 19de, hele seks dager siden. Når man er så treig, kan man like godt la være å publisere saken. Endret 25. september 2012 av spiffers 2 Lenke til kommentar
Gromak Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Enig med spiffers, dette var for dårlig =/ Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Min har ikke fått noe bedring i batteritiden. En Macbook Pro Retina. Holder maks fem timer med lett surfing etter oppdatering til 10.8.2. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Dette var vell litt 'gammelt' nytt ja. Batteritiden på min 2012 15" er ikke mer enn rundt fem timer på det meste med lett surfing. Sendte min Retina tilbake grunnet dårlig batterilevetid, har nå en vanlig 15" istedet. 7 timer my a** Endret 25. september 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hm,..... macen høres ut som en westernsåpe fra 70-tallet. Heter det ikke Mækken a ? Eller er ikke det bra nok i de øvre sfærer ? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dette var vell litt 'gammelt' nytt ja. Batteritiden på min 2012 15" er ikke mer enn rundt fem timer på det meste med lett surfing. Bruker du Adblock, ClickToFlash eller annen form for Flash-blokkering? Hvis ikke, anbefales på det sterkeste for bedre batteritid og en kjøligere maskin, og du finner det her: https://extensions.apple.com Min MacBook Pro 2011 klarer fortsatt ca 7 timer på batteri med lett surfing, med 97% av opprinnelig batterikapasitet etter ca 200 ladesykluser. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Retinaen min holder rundt 10 timer med lett jobb og surfing og redusert men lesbar lysstyrke. Det må jo kunne sies å være bra. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Dette var vell litt 'gammelt' nytt ja. Batteritiden på min 2012 15" er ikke mer enn rundt fem timer på det meste med lett surfing. Bruker du Adblock, ClickToFlash eller annen form for Flash-blokkering? Hvis ikke, anbefales på det sterkeste for bedre batteritid og en kjøligere maskin, og du finner det her: https://extensions.apple.com Min MacBook Pro 2011 klarer fortsatt ca 7 timer på batteri med lett surfing, med 97% av opprinnelig batterikapasitet etter ca 200 ladesykluser. Sier takk for tipset, har prøvd alt det der, har adblock, ingen flash, lav lystyrke, integrert grafikk kjører, ingen bluetooth, ingen automatisk et eller annet, ingen cpu intensive prosesser som kjører. Endret 26. september 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå