Maverick2000 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Var uheldig og fikk ymse rootkits på pc'en, og prøver nå å få formatert harddisken og installert W7 på nytt.. Lettere sagt en gjort.. Får opp "A Required CD/DVD Device Driver Is Missing” når installasjonen skal kjøres igang. Siden jeg ikke har CD/DVD-rom, så kjører jeg dette fra en USB key (har prøvd installasjons-ISOer fra to ulike kilder). Har sett på løsninger på nettet, men ingenting har funket så langt (oppdatere AHCI drivere, sette SATA fra AHCI til IDE, prøve forskjellige USB-porter..). Hvis jeg prøver å kjøre installasjonen fra operativsystemet får jeg beskjed om at wdsutil.dll og autorun.dll ikke fungerer lengre.. Har aldri vært så rådvill med et pc-problem før, kommer ingen vei. edit: jeg stikker til køys, men svarer igjen i morgen tidlig.. edit2: fungerte å laste ned en ISO fra en tredje kilde der jeg kunne sjekke checksum.. Endret 25. september 2012 av Maverick2000 Lenke til kommentar
Trygveberg Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har opplevd samme problem selv, og løsningen var å formatere USB pennen og leggge inn win7 på nytt etter denne oppskriften http://www.intowindows.com/how-to-install-windows-7vista-from-usb-drive-detailed-100-working-guide/ Bare pass på at USB pennen ikke er USB 3.0 og at du bruker en USB 2.0 port når du booter! Lenke til kommentar
Maverick2000 Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Det er gjort opptil flere ganger.. Og jeg har kun USB2.0 på pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå