Whitecheese Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har peiling på hvordan man søker i sin egen spilleliste på android? Har jo et par sanger der inne og gidder ikke å lete meg frem hver gang! Gidder heller ikke lete etter gamle svar på dette... Lenke til kommentar
jsw Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Gidder heller ikke lete etter gamle svar på dette... Hvorfor skal jeg da gidde å skrive et svar.... Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er ikke mulig. Tidligere gikk det an å søke i "Library" men hele den funksjonen finnes ikke i den nyeste versjonen av Spotify for Android. Lenke til kommentar
Whitecheese Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Gidder heller ikke lete etter gamle svar på dette... Hvorfor skal jeg da gidde å skrive et svar.... Det er alltids noen som skriver svar, så du behøver ikke for nå fikk jeg hjelp av mGrytbak, takker! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 trykk ctrl + F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå