Christoffero89 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Så akkurat revolutions serien som akkurat startet, veldig veldig bra! Kan annbefales om du liker serier som walking dead, falling skies der alt er satt ut av spill.. Revolutions handler om verden etter strømmen forsvant! http://www.youtube.com/watch?v=JwfCRAtkYEI&sns=em Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Fett! Takker. Trenger nye serier og følge med på, og denne så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Episode 1 ligger gratis ute på apple tv for de som har us konto:) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvordan du kan anbefale det på det sterkeste sliter jeg med å forstå, River av meg håret pga alle klisjeene og tenårings dramaet Charlie skaper hele tiden. Men er noe med settingen som trigger meg, så følger med videre enn så lenge Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Hver ein smak, liker serier som dette og falling skies og walking dead:p Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Helt grei serie, men ikke så mye mer enn det. For mange klisjeer også som gjør at det ikke føles veldig nyskapende, men har ikke så mye annet å se på for tiden så da så.. Endret 26. september 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Gledet meg virkelig til dette når jeg så traileren, men etter å ha sett de 2 første episodene, vet jeg ikke om jeg gidder og fortsette.. Skal gi serien et par episoder til først, for det har potensiale til å bli bra. Elendige de to første episodene iallefall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Prøvde å se piloten, men det var rimelig meh. Når de ikke engang hadde skaffet seg enkle dynamoer på 15 år, så ble det for dumt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Da blir jo litt av poenge med serien borte vist de klarer og lage strøm. Hun negerdama klarte jo å lage strøm tho, med den dingsen hun hadde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Traileren så dårlig ut. Liker ikke serier som ansetter dårlige skuespillere som ser bra ut. Jeg skygger unna serier hvor alle rolleinnhaverne er ubersexy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Akkurat sett serien for første gang nå og syns det var en bra serie, godt utvalg av skuespillere Endret 21. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå