r2d290 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Som nevnt tidligere, men som alle kanskje ikke er helt klar over, har Diskusjon.no en egen public IRC-kanal. Her blir det alltid god stemning, og til stadighet postes det mye morsomt. Denne tråden kan benyttes til å sitere ting som blir sagt på IRC som kan være verdt å ta vare på, og dele med andre. Eneste regelen er at det skal siteres slik som det står i kanalen. Ikke rediger noe sem ble skrevet, vri på sannheten eller ta ting ut av sammenheng. Kveldstid 24/9/12 <dabear> pengene mine vokser jo med 3,7% i året de <kattungen> Mine penger eksisterer ikke... <ThaHoward> oi oi, hadde satt in noen penger i fond <ThaHoward> ifølge dnb så er de verdt 270k nå! <Dragen> kattungen: skal vi rane en bank? * cyclo gives voice to ThaHoward <ThaHoward> hvis det fortseter sånn så er jeg millionær før jeg er tyve ^^ <ThaHoward> +v? hva betyr det? <Sexylubb1> uh <cyclo> ThaHoward: neinei... du må håpe på at økonomien går dårlig og at fondet taper seg <Dragen> at cyclo vil ha sex med deg, ThaHoward <cyclo> da putter du inn masse penger <Sexylubb1> om 270k skal bli 1 mill før du er tyve kan du ikke være gamle karen * cyclo gives voice to Sexylubb1 <ThaHoward> jeg er jo 17 da <ThaHoward> så <ThaHoward> <Sexylubb1> lykke til <ThaHoward> (jeg er ganske ironisk da) <ThaHoward> så Sexylubb1 vil ha sex med meg <Sexylubb1> nei <Sexylubb1> cyclo vil ha med meg <Dragen> nei <ThaHoward> hva er ditt kjønnsorgan om jeg tør å spørre? <ThaHoward> eller cyclo da <Sexylubb1> forståelig nok <ThaHoward> da er spørsmålet rettet mot h*n <cyclo> er bare på IRC at diskusjonen går fra fond, penger, pansjon og lønn til sex på en setning <Sexylubb1> neida <Sexylubb1> det skjer nok på oslo vest og Endret 24. september 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan 2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 r2d290> Du bør prøve deg som veileder da =) <ThaHoward> jeg? <r2d290> Da kan du late som du er noe, selvom du egentlig ikke er det <Runar> Og hvis du er veldig flink til å late som om du ikke er noe, blir du forfremmet til moderator, akkurat som r2d290! * Runar has changed the topic to: Gutter har også følelser. Noen ganger føler de seg sultne. Eller kåte. Men krikkert er jurist, så han føler ingenting. * krikkert has kicked Runar from #diskusjon.no (JEG HAR MISTET FØLELSEN I FOTEN MIN) * Runar ([email protected]) has joined #diskusjon.no <Runar> * krikkert gives channel operator status to Runar <Occi> HAHHAHA Runar <Occi> :DDD <ThaHoward> runar <3 * Runar removes voice from Occi <Occi> Wat <Occi> Jeg elsket topic <Occi> 10/10 <Runar> Ah * Runar gives voice to Occi <Runar> " <Runar> <3 <Occi> <ThaHoward> 8* 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) 00:02 Occi │ krikkert er slem med meg 00:03 ⇄ │ Mode #diskusjon.no [+o Occi] by Runar 00:03 @Runar │ Slå ham 00:03 ⇄ │ Mode #diskusjon.no [-vvvv Dragen kattungen Marte Merko] by Occi 00:03 ⇄ │ Mode #diskusjon.no [+v Occi] by Occi 00:03 ⇄ │ Mode #diskusjon.no [-o Occi] by Occi 00:03 +Occi │ u mad 00:03 @Runar │ Endret 24. september 2012 av Occi 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 (endret) r2d290: når man kaller hankjønn for bjørnefitte, så sier man at nevnte hankjønn har så liten penis at den går feil vei Endret 24. september 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 <r2d290> Stakkar, hun er ikke vandt med slikt O:)<Bjornefit> nei <Bjornefit> bor i kloster <r2d290> kondolerer <Bjornefit> sitter me stein kompjuteren min <ThaHoward> gror dere ikke mange urter og planter der? på klostre altså <ThaHoward> bare å dyrke agurker og lignende, så har du nok.. mat(?) for ditt opphold <Bjornefit> jojo <Bjornefit> planter kyllinger, og dyrker lam også <Bjornefit> melker katter <ThaHoward> æsj <ThaHoward> kattemelk, så grov du er! skal vi liksom drikke kattemelkt også nå, urk <ThaHoward> skjerp deg! <r2d290> du og det kattemelkinga di <Bjornefit> hihihi <r2d290> hvor mange har sett noen melke katter, før? <Bjornefit> jeeeeeg <r2d290> Spurte jeg deg? <Bjornefit> ja <r2d290> <Bjornefit> jeg går under "hvor mange" <ThaHoward> øsj har du? og du kaller meg peRVO? <Bjornefit> det er ikke noe perverst med å melke katter! <Bjornefit> det er naturens ganng <ThaHoward> vel, og det er ikke å kurtisere det motsatte kjønn i et håp om å reprodusere seg? <r2d290> haha <ThaHoward> perverst=forskrudd. Og det er rimelig forskrudd å melke katter mener nå jeg :S 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Blitt "kjendis" jo! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 <YourWife> jeg har kjøpt ny mobil <3<Mortis360> iPhone <3 <YourWife> smartphone <3 <dabear_> hvordan fikk du til å skrive det motsatte utropstegnet der, forran "Phone" ? <dabear_> <Mortis360> hahaha <Mortis360> Tror det er bokstaven i <dabear_> der gjorde du det igjen? <dabear_> hvordan? <Mortis360> <Mortis360> ! <dabear_> nei, vanlig utropstegn finner jeg fram til selv <Mortis360> hvis du ser mellom bokstavene u og o <Mortis360> <3 <dabear_> hæ? <Mortis360> <3 <dabear_> der er jo bokstaven i, ikke det motsatte utropstegnet?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 <ThaHoward> men jeg legger meg nå <ThaHoward> var hyggelig å snakke med deg yourwife <ThaHoward> synd at vi ikke kan gjøre det mer ;( ;( :'( :'( ;( <YourWife> der forsvant han også <ThaHoward> :´( <YourWife> har snakket med deg før! <YourWife> i går fkatisk <ThaHoward> så da kommer du igjen <ThaHoward> hmm? <ThaHoward> har du? <ThaHoward> under samme nick? <YourWife> nope! <YourWife> annet nick <ThaHoward> hmm <ThaHoward> hvilket da? <ThaHoward> bjornefit? <YourWife> GRATULERER <YourWife> skuffa? <ThaHoward> nei hvorfor skulle jeg det? <ThaHoward> da vet jeg bare at jeg kanskje kan snakke med deg i fremtiden også <ThaHoward> da kan jeg legge meg med et smil om munnen <ThaHoward> så igår var vi pulevenner (det DU sa!) <ThaHoward> og nå er vi mann og kone? woop woop <YourWife> Går rett vei dette, med andre ord <ThaHoward> * ThaHoward has quit (Quit: irc2go) <_x02_> lol <YourWife> det kan man si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå