MinTek Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Jeg har nå grafikkortet Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX og jeg ønsker kjøpe et til, slik at jeg kan kjøre SLI. Men jeg er usikker på kriteriene for SLI. Noen sier at man må ha to identiske kort, mens andre mener det holder at kortet er av samme versjon, altså hvilket som helst annet 570 gtx kort. Er det noen her som er helt sikre og kan forklare meg hva som gjelder? Et kjapt og konkret svar hadde gjort meg glad. Takk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Så lenge det er et GTX 570 1280MB / 1.25GB er det greit Lenke til kommentar
MinTek Skrevet 24. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ok takk, stoler på deg da. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. september 2012 Rapporter Del Skrevet 25. september 2012 Og selvsagt at du har betalt "SLi skatt" det vil si at hovedkortet ditt støtter SLi. SLi skatten er i dette tilfellet ett pristillegg som hovedkort produsenten må betale Nvidia for SLi sertifisering, noe som igjen legges på prisen til deg som forbruker, ergo "SLi skatt" Lenke til kommentar
MinTek Skrevet 25. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2012 Og selvsagt at du har betalt "SLi skatt" det vil si at hovedkortet ditt støtter SLi. SLi skatten er i dette tilfellet ett pristillegg som hovedkort produsenten må betale Nvidia for SLi sertifisering, noe som igjen legges på prisen til deg som forbruker, ergo "SLi skatt" Ja, hovedkortet mitt støtter SLI og jeg har stor nok strømforsyning (850W). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå