pierce007 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har anskaffet meg en Dlink DSG 12010 16port. Problemet er at jeg ikke får tilgang til switchen - kommer meg ikke inn. Prøvd å skrive inn ip adressen som osv.... Noen som kan bidra?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er maskinen din i samme nett som switchen? Den kommer jo med fabrikkinnstillinger, så du må først sette maskinen din i samme nett som den for å komme deg inn på den og endre IP osv. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Er maskinen din i samme nett som switchen? Den kommer jo med fabrikkinnstillinger, så du må først sette maskinen din i samme nett som den for å komme deg inn på den og endre IP osv. Det oppsettet som står i manualen: The switch's factory default IP address is 10.90.90.90 with a subnet mask of 255.0.0.0 and a default gateway of 0.0.0.0 er det jeg må skrive inn på maskinen? Under endre innstillinger for nettverkskort? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Riktig. Bare ta noe annet enn 90 på slutten. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har du ikke fått med en Quick Installation Guide Det står på side 3 hvordan du skal gå fram. Funker ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå