Martin Joramo Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å koble HDD'en i den bærbare pc'en min til den stasjonære pc'en min tidligere i dag, fordi for et par år siden kræsja harddisken på den stasjonære, og siden da har jeg ikke fått kjøpt ny HDD enda. Da jeg hadde kobla harddisken til den stasjonære dataen så startet jeg dataen, men så kom den bare til boot logoen, så restarter pc'en seg bare! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller om dette evt. funker? Har prøvd å bruke oppstartsreparasjonsverktøyet og, men uten hell! På forhånd, takk! P.S: Tidligere operativsystem på stasjonær: Windows XP (Hvis det hjelper noe) Endret 24. september 2012 av Martin Joramo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dette er helt som forventet. Når Windows blir installert vil den tilpasses hardware, med masse drivere etc. En annen PC kan ha helt forskjellig hardware, og da kan man ikke regne med at det skal fungere. Windows må da installeres på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå