RRandem Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Heisann. Jeg er godt plassert i nybegynner fasen som html og css freelancer og har jobbet en god stund med et design som jeg selv er relativt fornøyd med. Nettsiden er http://www.gameuni.org Den er ikke SEO og ikke klar enda. Jeg ønsker konstruktiv kritikk på enkle eventuelt feilplasseringer, padding/margin, slider, google ads, farger osv. Jeg lurer også på hva dere synes er bra i designet. Om dere kan rangere " gaming " designet fra 1 til 10 og fortelle hva som trekker særskilt ned og hva som evt. må gjøres for å løfte det opp, fancy og inviterende ting slik som jquery plugins osv. Setter veldig pris på all tilbakemelding. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 1. Logoen ser veldig 1995 ut. Det samme gjør "The Gaming Universe" teksten på siden av den. En annen ting er at det ser veldig oppstykket ut at du har et bilde for navnet og så et bilde på andre siden for "slagordet". Prøv å ha begge deler i samme kontekst, og lag én helhetlig logo ut av det. Søk på google for website logo tutorials. 2. Banneret under er greit, men mangler navigasjon for å bytte mellom de ulike bannerene. 3. Bakgrunnsgrafikken på h3 elementene (grå med striper) ser ikke veldig bra ut. 4. Nedover på siden har du brukt noen <hr> tags. Border-bottom er en bedre løsning som også ser bedre ut. 5. Google adsen din er under footeren? Jeg skal ikke en gang spørre hvorfor den er der, men det er FEIL Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kort innpå: Det er en dårlig idé å sette en webside i produksjon før du overhodet har tatt noen SEO-grep. Lenke til kommentar
RRandem Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 1. Logoen ser veldig 1995 ut. Det samme gjør "The Gaming Universe" teksten på siden av den. En annen ting er at det ser veldig oppstykket ut at du har et bilde for navnet og så et bilde på andre siden for "slagordet". Prøv å ha begge deler i samme kontekst, og lag én helhetlig logo ut av det. Søk på google for website logo tutorials. 2. Banneret under er greit, men mangler navigasjon for å bytte mellom de ulike bannerene. 3. Bakgrunnsgrafikken på h3 elementene (grå med striper) ser ikke veldig bra ut. 4. Nedover på siden har du brukt noen <hr> tags. Border-bottom er en bedre løsning som også ser bedre ut. 5. Google adsen din er under footeren? Jeg skal ikke en gang spørre hvorfor den er der, men det er FEIL Skal ta det til meg og gjøre litt endringer Noen forslag til Bakgrunnsgrafikken på h3 elementene ? Kanskje ha den samme bakgrunnsgrafikken som jeg har på sidebaren? f.eks " Latest Reviews ".. Ellers, takk for god tilbakemelding ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå