Fredtu24 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Hei, Jeg er en vg2 elev som skal om ca. 2 år gjennomføre den obligatoriske hovedmål eksamen. Jeg innser allerede nå at den kommer til å trekke ned snittet mitt, derfor har jeg planlagt å forberede meg. Målet mitt er å greie å få 5 . Jeg ligger mellom 4 og 5 i norsk. Hvordan kan man bli bedre i norsk og hvordan kan man gjør det bra på en slik eksamen? Jeg vet at den beste måten å bli bedre i skriftlig norsk er å lese, men spørsmålet mitt er, hva skal jeg lese?? Jeg leser alt mulig fra krim, historiske romaner til avisartikler hverdag. Dere som har hatt en slik eksamen hvordan gjorde dere den? andre anbefalinger med tanken på at jeg har 1 og 1/2 år på meg? Endret 24. september 2012 av Fredtu24 Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 ingen? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Les mer. Bli gjerne sjangerbevisst også (ikke skriv kåseri i stedet for essay, for eksempel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå