Gå til innhold

Spørsmål om 911

Kubin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg spurte etter noke konstruktivt, du kom med et utdrag om at ingenting blei gjort.

På dette svarte jeg :

"Dette vet jo etterretningstjenestene i USA mer om. Men de ble altså ignorert og "brushed off"."

Og jeg svarte at det ble gjordt ting, men det var tiltak som gjorde jobben enklere for terroristene.

Lenke til kommentar

Eg spurte etter noke konstruktivt, du kom med et utdrag om at ingenting blei gjort.

På dette svarte jeg :

"Dette vet jo etterretningstjenestene i USA mer om. Men de ble altså ignorert og "brushed off"."

Og jeg svarte at det ble gjordt ting, men det var tiltak som gjorde jobben enklere for terroristene.

Nei, du gjor ikkje det, eg ønsker å vite kva skulle gjort annerledes.

Lenke til kommentar

Nei, du gjor ikkje det, eg ønsker å vite kva skulle gjort annerledes.

Hvis de hadde et sterkt ønske om å hindre terrorangrepet så burde de ha jobbet med etterretningsfolkene og intensivert arbeidet med å stoppe terroristene.

I steden for å gjøre det motsatte, nemlig å avfeie etterretningsfolkene, og redusere innsatsen.

""NEWSWEEK: In the Months Before 9/11, Justice Department Curtailed Highly Classified Program to Monitor Al Qaeda Suspects in the U.S."

http://www.thefreeli......-a0114453739

Endret av Kubin
Lenke til kommentar

Selvsagt Kubin, men faktum at de avfeide det er ingen bevis på en konspirasjon , særlig når trusler kommer hver dag.

Meninger om dette henger på hvor mye du stoler på myndigheter og mennesker generellt. I allefall er det en god grunn at rettene i Norge og vesten krever bevisbyrden på de som mener at noe hendt isteden på de som mener noe ikke hendt.

Bevisbyrden ligger med deg Kubin fordi det er nesten umulig å bevis det negativt. Innkompetente politiker er ingen bevis

Lenke til kommentar

I allefall er det en god grunn at rettene i Norge og vesten krever bevisbyrden på de som mener at noe hendt isteden på de som mener noe ikke hendt.

(...)

Bevisbyrden ligger med deg Kubin fordi det er nesten umulig å bevis det negativt. Innkompetente politiker er ingen bevis

Det er riktig. Ingenting kan bevises.

Og hvordan man forholder seg til disse tingene har en sammenheng med hvor mye en stoler på politikere generelt. ( Eller disse aktuelle politikerne spesielt. )

Tar med en BBC-dokumentar om "Operation Gladio". Vet ikke om noen her har hørt om Operation Gladio, men det er en historie som viser at myndigheter kan se det nødvendig å opptre på en måte som slettes ikke kan forsvares hvis en ser det isolert, men som de mener kan forsvares hvis en ser ting i et lengre perspektiv.

http://www.youtube.com/watch?v=7fB6nViwJcM

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...