matjam Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Hei. Jeg skal delta i en konkurranse i helgen, og jeg trenger at PC'en min ikke bluescreener tilfeldig, eller program slutter å svare... Jeg har kommet fram til at det er skjermkortet mitt som er defekt, og må byttes ut. Problemet er da at jeg ikke har penger til å kjøpe nytt (det er langt ned på agendaen for å si det sånn). Så det jeg lurer på er om at det er på noen måte ulovelig å bestille et skjermkort fra komplett.no med faktura (betal innen 14 dager) også returnerer jeg det etter helgen, når jeg er ferdig med det jeg trenger det til. Ender bare opp med å betale rundt 150kr totalt for frakt etc. Jeg er klar over at det er ganske så uetisk av meg, spesielt som IKT-lærling, men begynner å bli desperat. :-) Visste heller ikke hva jeg skal kalle det, så jeg gikk for helgekjøp. :-P Endret 24. september 2012 av matjam Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det er vel ikke sikkert du får benyttet deg av angreretten når varen er pakket opp og brukt. Kan det være et alternativ å kjøpe skjermkortet på avbetaling, og så betale inn restsummen når du får penger? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg kan ikke svare på det du lurer på, men kan kanskje hjelpe på en annen måte. Om du holder til i Bergensområdet har jeg et HD 4890 som kan lånes bort om det er kraftig nok. -Deluze Lenke til kommentar
matjam Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Det er vel ikke sikkert du får benyttet deg av angreretten når varen er pakket opp og brukt. Kan det være et alternativ å kjøpe skjermkortet på avbetaling, og så betale inn restsummen når du får penger? Hadde vært ok, så lenge det ikke ble for mye penger i dass. Vet du noen eksakt tillegg i pris for avbetaling? I prosent om mulig. :-) Hadde vært fint. Jeg kan ikke svare på det du lurer på, men kan kanskje hjelpe på en annen måte. Om du holder til i Bergensområdet har jeg et HD 4890 som kan lånes bort om det er kraftig nok. -Deluze Bor ikke i nærheten av Bergen engang, men takk for tilbudet. :-) Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Om du kjøper dette kortet her; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746078 Blir kostnadene ved fiansiering denne 12 md: kr 236.34/md. Kredittkjøpspris: 3131.13 Du har ikke mulighet til å heller låne de 2000 et slik kort koster av familie? det vil bli billigere for din del. Lenke til kommentar
matjam Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 For nå så skal jeg egentlig bare ha et billigt "ok" skjermkort, som ikke koster mere en 1000 kr. Men jeg har løst problemet mitt og trenger ikke lenger å kjøpe (enda) et nytt et. Takk for svar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå