Gå til innhold

[Løst] Spørsmål om "helgekjøp"

matjam

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal delta i en konkurranse i helgen, og jeg trenger at PC'en min ikke bluescreener tilfeldig, eller program slutter å svare... Jeg har kommet fram til at det er skjermkortet mitt som er defekt, og må byttes ut.

Problemet er da at jeg ikke har penger til å kjøpe nytt (det er langt ned på agendaen for å si det sånn). Så det jeg lurer på er om at det er på noen måte ulovelig å bestille et skjermkort fra komplett.no med faktura (betal innen 14 dager) også returnerer jeg det etter helgen, når jeg er ferdig med det jeg trenger det til. Ender bare opp med å betale rundt 150kr totalt for frakt etc.

Jeg er klar over at det er ganske så uetisk av meg, spesielt som IKT-lærling, men begynner å bli desperat. :-)

Visste heller ikke hva jeg skal kalle det, så jeg gikk for helgekjøp. :-P

Endret av matjam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke sikkert du får benyttet deg av angreretten når varen er pakket opp og brukt. Kan det være et alternativ å kjøpe skjermkortet på avbetaling, og så betale inn restsummen når du får penger?

Hadde vært ok, så lenge det ikke ble for mye penger i dass.

Vet du noen eksakt tillegg i pris for avbetaling? I prosent om mulig. :-)

Hadde vært fint.

Jeg kan ikke svare på det du lurer på, men kan kanskje hjelpe på en annen måte.

Om du holder til i Bergensområdet har jeg et HD 4890 som kan lånes bort om det er kraftig nok.

-Deluze

Bor ikke i nærheten av Bergen engang, men takk for tilbudet. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...