Windviu Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 har asus p4c 800-E delux 875P hk. jeg får startet maskinen min, men når jeg skal trykke DEL får å komme in i bios, så kommer jeg ikke inn i det hele tatt, maskine reagerer ikke idet hele tatt, alle delen og kabler er satt på plass, har gått over det 2 ganger , er det noen som vet hva jeg kan gjøre for komme in i bios. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 har du sjekket om tastaturet funker, hvis ikke, test det med en annen PC! Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 har du usb tastatur? prøv å plugg det i ps2 kontakten, hadde et sånt problem når mitt tastatur var i usb porten. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Prøv først med annet tastatur! Og så kan du evt bytte fra usb til ps2 eller visa versa for å sjekke om det funker. Ta oxo en reset av bios. Hvis du fortsatt sliter etter dette har du en case... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har du Enermax vifter? De kan forårsake tilt i systemet, det gjorde de hos meg. Enig med Tastaturet, kan være det som er problemet ja. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ja nå som vi er i gang, sliter også med en ting som er ganske rart! Jeg booter fra 2k cd'en, det går fint, men da jeg kommer til "Setup is starting windows 2000" så bare stopper den! ? Lenke til kommentar
Dally Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 F1 , F10 eller F12 :-? Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 takk for hjelpen, det byttet tastatur og alt funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå