Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten sier hun elsker meg, men.

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er begge 20 år.

Har vært sammen med en jente i ca 8 måneder, vi har det egentlig ganske fint.

Men i begynnelsen av forholdet fant jeg ut at hun hadde, ja "flørtet" med en gutt som var vennen hennes.

Hun har aldri hatt noen kjæreste før vi ble sammen, å det er selvsagt nytt for henne.

Ganske tidlig i forholdet så jeg meldingene hvor hun hadde flørtet med denne gutten. Jeg sa til henne at det er HELT greit å ha guttevenner, men slik flørting passer ikke. (Jeg er ikke en veldig sjalu type) Men så fortalte jeg henne dette, å hun forstod greia.

Men for noen dager spurte jeg henne om hun hadde snakket med denne vennen, hvor hun sa nei. Så spurte jeg henne om å se skype loggen hennes. Første reaksjonen var at om jeg så denne ville jeg gjøre det slutt. Så jeg fikk se loggen tilslutt, siden jeg ville ha bevis for hvordan jeg skulle gjøre opp min mening om dette var noe å satse på.

Men denne samtalen på skype var fra da vi ble sammen hvor jeg fortalte henne at hun ikke kunne flørte slik.

Hun er en veldig kjekk jente, å hun hadde aldri gjort noe for å såre meg, utenom dette her.

Hun er fullt klar over at det finnes grenser i ett forhold, så i og med at disse skype samtalene var fra da jeg første gang fortalte henne at jeg ikke liker flørting, så annser jeg det egentlig ikke som noen alvorlig hendelse.

Noen synspunkter?

Anonym poster: 98bd0904c6ec8d538a85d8d1580c9f87 Anonym poster: 98bd0904c6ec8d538a85d8d1580c9f87

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår jeg deg rett hvis det som hendte var følgende:

- Dere blir sammen

- Hun flørter med en annen på Skype

- Du oppdager det, sier ifra at "den slags oppførsel" ikke er greit for deg, og hun sier seg enig

- Det går seks-åtte måneder

- Du har en "mistanke" og krever å se Skype-loggen hennes - noe hun først sier nei til (fint for henne!!) men så gir etter for. Det eneste du finner på Skype-loggen er en samtale fra før du sa ifra at det å flørte med andre var å gå over dine grenser.

Og du lurer på om det er du som skal gå? Jeg hadde anbefalt dama di å løpe i motsatt retning, dersom det jeg har skissert over her (og som er det jeg klarer å trekke ut av ditt opprinnelige innlegg) virkelig stemmer!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...