Cuneax Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Og den skal gjøre det av en veldig god grunn. Robotslange vil krype gjennom kroppen din Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Alt som kan bidra til å kurere kreft ønsker jeg velkommen. Endret 24. september 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Den slangen på bildet er 30cm? Tanken på å ha noe så stort vandrende gjennom armen er ikke akkurat fristende for meg... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Den slangen på bildet er 30cm? Tanken på å ha noe så stort vandrende gjennom armen er ikke akkurat fristende for meg... Vag mistanke om at det er mer nedentil den skal inn... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Den slangen på bildet er 30cm?Tanken på å ha noe så stort vandrende gjennom armen er ikke akkurat fristende for meg... 30 lang kansje, men blir sikkert ikke så alt for tykk...... håper jeg :S Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Vag mistanke om at det er mer nedentil den skal inn... Vel om den skal opp bak så kommer man ikke langt med 30cm. Vil tro narkose og et lite inngrep mer er tingen Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Den slangen på bildet er 30cm?Tanken på å ha noe så stort vandrende gjennom armen er ikke akkurat fristende for meg...Vag mistanke om at det er mer nedentil den skal inn... Jeg har litt mer enn en vag mistanke.......:-P Den får nok kjælenavnet Rumpekobra - eller Brunsnoken. Endret 24. september 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Den slangen på bildet er 30cm?Tanken på å ha noe så stort vandrende gjennom armen er ikke akkurat fristende for meg... som du ser så fortsetter den ut av bildet, så den er ganske tynn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg