Ravis Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg har en HTC Sensation XL som i en tid foretok vilkårlige omstarter. Nå lar den seg ikke starte i det hele tatt. HTC logoen viser før Beats logoen overtar før htc quietly brilliant logoen igjen dukker opp. Der står den fast og vil ikke gå videre. Det skal sies at den for noen uker siden ble mistet på bakken og fikk skjermen godt bristet. Har vi noen sjanse til å få den såpass opp at data kan reddes? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Om dataen du er ute etter ligger på minnekortet er det bare å ta ut det å hente filene. Når det gjelder telefonen ville jeg prøvd en factory reset, men du mister da alt som er lagret på internminnet. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Hei og takk for svar! Det kjipe med denne telefonen er at det kun er internt minne... Samme med batteriet, kun internt. Tror ikke jeg skal kjøpe den type telefon igjen. Samsung S3 passer nok bedre siden den kan bytte dette ut. En factory reset KAN vi jo prøve, men da må datteren min(som eier telefonen) venne seg til tanken først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå