G27 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) EDIT: Jeg endrer hele innlegget, så slipper jeg å lage nytt. Jeg har kjøpt en Dualshock 3 Sixaxis kontroller til PS3, men jeg sliter med den venstre analogen (L3) når jeg spiller Fifa 13. Det kan virke som om sensitiviteten er lav. Når jeg f.eks. skal ta et frispark og skal sikte inn på mål, må jeg dra analogen ganske langt til venstre/høyre for at kameraet skal bevege seg. På mine andre kontrollere trenger jeg bare touche analogen litt til venstre/høyre for at kameraet skal bevege seg. Et annet eksempel: - Når jeg løper med en spiller, løper han bare rett frem om jeg bare svinger litt på analogen, og han svinger ikke før jeg har bevegd analogen ca. 45 grader i retningen jeg vil han skal svinge til. Jeg lurer derfor på om det er mulig å stille/endre sensitiviteten på analogen. Jeg finner ingenting i settings på Fifa 13 menyen. Litt ny info. Jeg har sjekket den opp mot min gamle kontroller, og det er helt tydelig noe med L3 analogen. Den reagerer ikke med en gang jeg beveger på den, mens den gamle er helt smooth. Det MÅ være noen som vet hva jeg kan gjøre! Hjelp! Jeg vet ikke om det har noe med sensitivitet på akkurat kontrollerne, men noe er ihvertfall feil med den nye. Endret 7. oktober 2012 av G27 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://www.dealextreme.com/c/controllers-612?page=1&pagesize=52&pagesort=relevance Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Bump! Les førstepost EDIT: Hmm. Under min gamle kontroller står det: DC 5V ... 500mA og CE N1158, men under den jeg kjøpte nå står det: DC 3,7V ... 610mA og kun CE. Ellers er de lik. Hva er forskjellen? Hvorfor er strømforbruket forskjellig? Begge skal være Sony's! Endret 7. oktober 2012 av G27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå