Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke å få ereksjon

Anbefalte innlegg

Hei!

For cirka en tre-fire dager siden fikk jeg problemer med ereksjonen. Den vil rett og slett ikke opp! Jeg blir kåt og slikt, men jeg klarer ikke å få ereksjon, så det går rett og slett ikke an å runke eller ha samleie.

Problemet oppsto helt plutselig. Har som regel alltid våknet med ståpikk om morgenen, men ikke nå lenger. Rett og slett ingen livstegn "der nede" whatsoever!

Jeg er 22 år gammel, og har aldri hatt lignende problemer før. Jeg spiser normalt, snuser en del men bruker ikke noen andre rusmidler. Har lest at stress, angst, depresjon og slike ting kan føre til ereksjonssvikt, men jeg har ingen psykiske problemer og føler meg ikke stresset eller noe slikt.

Noen som har opplevd lignende? Bør jeg oppsøke lege eller kan dette gå over av seg selv? Anonym poster: 59c419f49e2e2f47ac4ce11700e18004

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan skyldes en rekke ulike faktorer, slik som angst, stress og andre psykiske endringer hos deg (eller miljøendringer rundt deg som påvirker din mentale helse) eller fysiske faktorer (blant annet er ereksjonssvikt et av de første tegnene på enkelte typer hjerteproblemer hos yngre menn).

Det beste du kan gjøre er å gå til legen - heller en gang for mye enn for lite.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...