Espen Jansen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Alt det vonde er glemt når den ville vesten er tilbake for fullt. Les hele saken Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er infamøs virkelig er ord på norsk? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ah, gleder meg. Koste meg gløgg ihjel med BiB, spesielt multiplaydelen. Den var på sin egen sære måte koselig og underholdende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Bound In Blood er et av de beste westernspill noen sinne laget, sammen med Red Dead Redemption og Outlaws. Et flott spill. Mens hovedgjengen til Techland jobbet med Dead Island, var det en liten bastardgjeng som slengte ut forrige CoH-spill. Så selv om at jeg fortsatt har en sterk og fæl bismak fra forrige spill - som jo var et av de verste spill denne generasjonen - så er jeg ikke så alt for skeptisk likevel. Så lenge dette nye spillet faktisk prioriteres av samme gjeng som utviklet Bound in Blood. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Nerden i meg gleder seg som en unge! Call of Juarez 1 og 2 (særlig 1) er en av mine allerste favoritt-spill! Endret 24. september 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Bound In Blood er et av de beste westernspill noen sinne laget, sammen med Red Dead Redemption og Outlaws. Outlaws var kanon! 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Bound In Blood er et av de beste westernspill noen sinne laget, sammen med Red Dead Redemption og Outlaws. Outlaws var kanon! Støttet! Outlaws var mitt første og beste møte med cowboy spill! 1 Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg ELSKER fremdeles BiB, og spiller det hvis jeg kjeder meg skikkelig. Satser på at Gunslinger får serien igang igjen, The Cartel var uten tvil det mest skuffende spillet jeg noen gang har spilt, var rett og slett halvferdig. Er et sikkert kjøp dette, (kan jo ikke bli verre enn det forrige) Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er infamøs virkelig er ord på norsk? Ifølge nob-ordbok.uio.no er infamøs et ord på nynorsk, men ikke på bokmål. Kanskje lurt at forfatteren bytter det ut med "beryktet" før vrælungene i kommentarfeltet klager på at de ikke skjønner noe som helst. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Er infamøs virkelig er ord på norsk? Ifølge nob-ordbok.uio.no er infamøs et ord på nynorsk, men ikke på bokmål. Kanskje lurt at forfatteren bytter det ut med "beryktet" før vrælungene i kommentarfeltet klager på at de ikke skjønner noe som helst. Kunne sverget på at jeg har sett det i en ordbok en gang, men for all del, 'beryktet' passer uansett bedre. Rettet. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kunne sverget på at jeg har sett det i en ordbok en gang, men for all del, 'beryktet' passer uansett bedre. Rettet. Er ikke en del av språkets evolusjon å fornorske ord fra andre språk? Eks: kløtsj og sjåfør. Synes "infamøs" var ganske innovativt, jeg. Jeg hang meg mer opp i norskens kreftsvulst: "når han fikk høre". Hver gang han fikk høre at Pat Garrett var på vei...? Bør være da han fikk høre, eller når han får høre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Outlaws var kanon! Husker jeg spilte det, må begynne å bli latterlig mange år siden, var det ikke rundt 99-2000 tro? 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, Outlaws kom ut i '97. Året etter Duke 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå