Gå til innhold

Ny hobby Kollektivtroll

McDouch3

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bor i et kollektiv med 4 rom. Ting jeg oppbevarer på kjøkken og bad har en tendens til å forsvinne. Det spenner seg fra øl til q-tips. Senest i dag oppdaget jeg at pizzarestene mine var borte. Dette er noe jeg ikke setter mye pris på, fordi jeg aldri ville funnet på å ta noe som ikke var mitt. Det som er enda verre, er når krydderet mitt forsvinner helt, eller når jeg finner pinsetten min i dusjen, eller faktisk at noen har revet av etikettene på shampoen og dusjsepen?!?

Dette har gått såpass langt, at jeg nå har blitt det nye kollektivtrollet. Min misjon er å trolle de som fortjener å trolles, til de enten endrer atferd eller flytter ut!

Det er her dere kommer inn. Jeg trenger inspirasjon (og muligens juridisk hjelp)

To eksempler på hva som kan gjøres:

1) Fylle shampoen min med et fargestoff som ikke går så lett bort

2) Ha et eller annet i restepizzaen.

Når det kommer til juridisk bistand, velger jeg å sette det hele litt på spissen: Hva om jeg velger å ha arsenikk i pizzastykkene mine. Hvis noen tar disse og havner på sykehus, kan jeg straffes for det da?

Håper noen har noen skikkelig bra ideer, og kanskje deler noen kollektivhistorier

Mvh

Kollektivtrollet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en selvforsvarspray, den har et fint fargestoff. Prøv å få innholdet over i en sjampoflaske. Da blir det skriking. Lag mat med renset parafin. Det finnes ikke bedre middel for tarmtømming. Ha hornsalt på vanlig saltboks. Mye rart man kan finne på.

Men hva hvis noen blir skadet? Kan jeg holdes ansvarlig?

Lenke til kommentar

Har du lyst å skade noen, da? Om du kan holdes ansvarlig eller ikke burde ikke være et tema, man skader ikke andre...selv om de tar pizzaen din. Å hevne seg på en morsom måte, derimot, det syns jeg du skal gjøre.

Var mest for å sette det litt på spissen. Men også for å se om jeg kan holdes ansvarlig hvis noe går galt. Tenk om personen får allergisk reaksjon av å spise pizzaen min. (Uten at jeg har gjort noe med den) Eller sklir på min såpe i dusjen osv.

Lenke til kommentar

Det er ikke din feil om personen får en allergisk reaksjon av å spise din mat. Da er det han/hun som har vært uaktsom. Ikke deg. Det med såpen kan bli delt skyld om du har plassert såpen strategisk. Avføringsmidler er uansett bare gøy. Man dør ikke av å gjøre i buksen på bussen. Det glemmer man ikke med et første heller. :D

Lenke til kommentar

Det er å gå litt langt å kødde med kjemikalier, synes jeg. Å ødelegge frisyren til folk kan faktisk være straffbart. Men du kan jo lage en helt infernalsk heit pizza til å sette bort. Bytt ut paprika med habaneros, sånne ting, målet er å få den til å se vanlig ut lenge nok til at de tar seg en bit eller to.

Min onkel var lei av at kompisene hans stjal deodorant av ham, så han byttet ut innholdet med salmiakk. Det funket forsåvidt som bare juling, men man skal være forsiktig.

Hvis du ikke er blyg kan du gjøre følgende: Ta noen q-tips og stapp dem opp der sola aldri skinner. Dette dokumenteres fotografisk. Etter en stund henger du dette bildet opp i nærheten av beholderen de stjeler fra.

Lenke til kommentar

Det er å gå litt langt å kødde med kjemikalier, synes jeg. Å ødelegge frisyren til folk kan faktisk være straffbart. Men du kan jo lage en helt infernalsk heit pizza til å sette bort. Bytt ut paprika med habaneros, sånne ting, målet er å få den til å se vanlig ut lenge nok til at de tar seg en bit eller to.

Min onkel var lei av at kompisene hans stjal deodorant av ham, så han byttet ut innholdet med salmiakk. Det funket forsåvidt som bare juling, men man skal være forsiktig.

Hvis du ikke er blyg kan du gjøre følgende: Ta noen q-tips og stapp dem opp der sola aldri skinner. Dette dokumenteres fotografisk. Etter en stund henger du dette bildet opp i nærheten av beholderen de stjeler fra.

Så veet istedenfor shampoo er ikke helt greit?

Lenke til kommentar

Da er shampoen blandet ut med en flaske rød konditorfarge. En 19krs pizza kjøpt inn som skal få en flaske tabasco under litt ekstra ost. Vurderer også å hive på litt hornsalt, da det viste seg at saltet mitt var brukt opp og kastet :/

Kjøp heller habanero (på Meny f.eks.). Skjær opp og legg hele flak under osten. Så er det bare å rigge opp skjult kamera.

Lenke til kommentar

Dessverre så har rema bare tabasco (jeg elsker sterk mat, og bruker å ha piri piri eller annet skøy)

Jeg la den halvdelen av pizzaen i en plastboks og la meg. Sannelig var ikke 2/4 biter borte i dag tidlig :D:D

Tviler på at det var veldig godt :D Post-it lapp er hengt på kjøleskapet med: "Smakte Pizzaen? :)"

Lenke til kommentar

Tabasco kan brukes flere steder enn på pizza, en del tabasco i såpa og shampoen vil nok være festlig da man gjerne får litt på øynene også.

Da kan du antagelig se hvem som har brukt den også, om noen kommer ut dusjen med knall-røde øyne :)

Kjønnshår, evt. vanlige hår under ekstra ost i pizza`n har nok bedre effekt enn tabasco.

Ingenting i veien for å ha det i shampo`n heller :p

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Apropos, kjøpte den (for meg) "nye" habanero-tabascoen i dag. Den begynner å ligne noe, men fortsatt langt ifra smertefullt sterk.

EDIT: La meg moderere det siste utsagnet: det svir godt med en spiseskje når man venter ti sekunder før man svelger.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når det gjelder pizzaen er det vel best å ha noe i som man ikke merker med en gang, slik at tyven spiser opp tyvgodset og aner fred og ingen fare. Selvfølgelig ikke noe farlig, men noe som vil få vedkommende til å tenke seg om to ganger neste gang han ser tilsynelatende delicious pizza i kjøleskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...