Okapi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Finfin artikkel. Husker jeg også drømte meg bort i spillcoveret...Gikk faktisk aldri på en eneste smell der, men kjøpte nesten kun nintendospill, så skulle bli klassikere, så kanskje ikke så rart (N64 tiden..) Farlig konsoll, det der. Nintendos titler var jevnt over høy kvalitet, men nesten alt annet var dritt. Husker en inderlig Nintendo-fyr jeg kjente gikk for N64 foran PS, men favorittsjangeren hans var rollespill, og abstinensene fikk ham til å hive penger etter spill som Quest 64. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Dragons Lair var jeg en millimeter fra å kjøpe til Nintendo 8-Bits, som jeg hadde på 80 og begynnelsen av 90 tallet.Husker ikke hvorfor det ikke ble noe kjøp, men jeg er veldig glad jeg ikke kjøpte det frustrerende makkverket av et spill, når jeg ser anmeldelsene det har fått oppigjennom, og Angry Videogame Nerd har også anmeldt spillet..det er irriterende som f.. Jeg pleide å lese anmeldelser også på den tiden, men tror ikke det spillet dukket opp i Nintendo Magasinet/Power Player, og anmeldelsen i Club Nintendo var jo forholdsvis positiv. Ikke så greit for å en niåring å vite at den blekka var ren reklame. Hard lærdom. Det er heldigvis enklere å velge rett spill i dag en for 20 år siden.Takk gudene for internett og for at det finnes så mange uavhengige spillanmeldere som virkelig ikke pynter på sannheten. Hadde det vært slik som det var for 20 år tilbake, hadde jeg blandt annet endt opp med drittspill slik som Supreme Commander 2. Så mye pepper som det fikk av anmelderne, og av brukerne, var det ikke engang noe jeg hadde vurdert å laste ned fra "bukta" engang! Nå laster jeg faktisk aldri ned spill.Det er jo så mange beskrivende anmeldelser og videoer å se på.Når jeg ser noe jeg liker, så kjøper jeg. Men så enkelt var det ikke i Nintendo 8 bits sine glansdager nei.Da måtte man bare ta sjansen på at det man kjøpte var bra.Selvsagt hadde jeg endel veldig dårlige spill etterhvert pga dette. Dette Nintendo magasinet man kunne kjøpe eller få i posten var jo ikke akkurat veldig kritisk innstillt til kommende titler. Endret 20. oktober 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå