Niklasp Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 90 prosent av koden er skrevet, forteller Kim Dotcom. – Nye Megaupload er nesten ferdig Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Så med andre ord, halvveis.[1] 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Blir vel ca. slik: /** * * Uploads a file to the provided destination. * @param array $fileEntry * @param string $destinationPath * @param string $fileName * @return boolean */ public function uploadFile($fileEntry, $destinationPath, $fileName) { if (!move_uploaded_file($fileEntry['tmp_name'], $destinationPath . DS . $fileName)) { return; } else { return true; } } Endret 24. september 2012 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Føler jeg blir litt provosert av bildet i artiklene om MegaUpload, er han en slags "diktator" siden han er en innovativ? Dotcom Har jo ikke engang blitt dømt for noe som helst, og det viste seg jo til og med at FBI og Australsk politi brøt loven da de raidet villaen hans. Endret 24. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Føler jeg blir litt provosert av bildet i artiklene om MegaUpload, er han en slags "diktator" siden han er en innovativ?Dotcom Har jo ikke engang blitt dømt for noe som helst, og det viste seg jo til og med at FBI og Australsk politi brøt loven da de raidet villaen hans. Boo-frickity-hoo. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Boo-frickity-hoo. ? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hvis man har satt seg litt inn i saken, er Kim sin gamle tjeneste like game som Microsoft Skydrive eller Google Drive, man kan ikke komme her å si at de også kommer til å bli tatt til retten for organisert kriminell virksomhet, dette er et maktmisbruk der USA har gått inn i ett annet land og gjort som de føler for, på vegne av store selskapers interresse. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Heier på Kim Dotcom jeg. Uavhengig om jeg er enig eller ikke. Har igrunn aldri brukt Megaupload, så har ingen fordeler der om han får makt igjen. Synes det er litt imponerende at en mann får til så mye, og så fordrar jeg ikke USA sin verdenspoliti-holdning. Skulle gjerne sett at USA fikk betale Kim for måten de holder på, men det er vel mer ønsketanker framfor realistiske. Og sammenligner man med andre "diktatorer" (pga bildet, og sammenligningen lenger opp) er jo det han gjør litt mer uskyldig. Er ikke akkurat Kim Jong-il Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 TheMightyUnknown: Det er vel heller Dr.Evil han ligner på, og da sier det seg vel litt selv hvilket nivå det gjelder, hvor "ond og utspekulert" han er...hehe.. "ONE MILLION DOLLARS!!!" -Dr.Evil 5 Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Han har vel internett så husarresten klarer han vel. En skikkelig straff ville vært å gitt han forbud mot å bruke internett ^^ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Føler jeg blir litt provosert av bildet i artiklene om MegaUpload, er han en slags "diktator" siden han er en innovativ?Dotcom Har jo ikke engang blitt dømt for noe som helst, og det viste seg jo til og med at FBI og Australsk politi brøt loven da de raidet villaen hans. Boo-frickity-hoo. Kritikk mot maktovergrep fra staten bør bemøtes med "Boo-frickity-hoo." ? Sier du det samme om politiet raider huset ditt fra tid til annen? Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nokså enig med TheMightyUnknown. Håper Dotcom slippes ut fra dette tulet som FBI og Australia har gjort! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Hva er poenget med slike illustrasjonsbilder, HW.no? De er verken seriøse eller nyhetsverdige. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Boo-frickity-hoo. ? Er det virkelig ingen her som har sett Austin Powers-filmene? Illustrasjonsbildet har ingenting what so ever med en diktator å gjøre, det er bare Dr. Evil med Kim Dotcom sitt ansikt. 2 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Blir vel ca. slik: /** * * Uploads a file to the provided destination. * @param array $fileEntry * @param string $destinationPath * @param string $fileName * @return boolean */ public function uploadFile($fileEntry, $destinationPath, $fileName) { if (!move_uploaded_file($fileEntry['tmp_name'], $destinationPath . DS . $fileName)) { return; } else { return true; } } vet at svaret ditt kanskje er litt ironisk, men koden til megaupload er nok mye mer kompleks enn dette her.. Lenke til kommentar
cohan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ser for meg Dotcom som bilde i artikkelen etter at han er fri for alle anklager: Now that I am free I wil sue them for A HUNDRED MILLION DOLLARS ... No wait, A HUNDRED BILLION TRILLION DOLLARS!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Boo-frickity-hoo. ? Er det virkelig ingen her som har sett Austin Powers-filmene? Illustrasjonsbildet har ingenting what so ever med en diktator å gjøre, det er bare Dr. Evil med Kim Dotcom sitt ansikt. Oi, nei jeg trodde det var Kim Jong-il... Lenke til kommentar
Rediver Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Må si bildet var ett fantastisk tilegg til denne artikkelen! Var rett før jeg lo ut her på kontoret! Genialt! Well played, Niklas! Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 De 10 siste prosentene av koden tar gjerne 90 prosent av tiden Ikke med det første altså... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ganske fascinerende at de bruker ni måneder på å lage en ny hjemmeside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå