Gå til innhold

Hvor lenge varte din første Xbox 360?

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en brukt Xbox av stebroren min i 2010 hvit 60gb fordi han konverterte til Playstation jeg har brukt xboxen min hardt siden 2010 og den lever fortsatt uten problemer enste er at det høres ut som en jumbojet noen ganger. Og jeg fikk to nye kontroller nå for en uke siden fordi den forrige streika. Så nå sparer jeg til assasins creed anthology

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Da var Xbox Eliten solgt, viste seg til å bare være 2 1/2 år elns.

Nå sitter jeg på en Xbox 360 PRO som jeg har hatt i 1 1/2 år. Funker supert, pakket den ned forøvring etter å konvertere til broderns Elite grunnet større lagringsplass. Nå har jeg jo nettopp solgt den og alle spillene eide og hadde til X360. Så vurderer å kjøpe meg noe moddings til 360'en jeg har nå og Gears of War 3 & Judgement, hit me up om noen av dere har GOW3 i løpet av neste uke. :)

Btw, hva ville dere sagt om en rosa/hvit Xbox 360? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en førstegenerasjon Xbox 360 Pro 20GB som ble kjøpt kort tid etter launch.

Altså den aller første som kom, helt uten HDMI og alt det der og den som liksom skal være mest plaget med RROD.

Den lever i beste velgående til tross for aktiv bruk. Aldri hatt noen problemer med den. Mulig jeg har vært flink til å plassere den sånn at den fikk riklig med luft og slikt sånn at RROD ikke oppstod. :p

Tiden gikk og behovet for HDMI meldte seg, så da gikk jeg til anskaffelse av en Xbox 360 S 250GB med Kinect som ble kjøpt ved launch. Det er primærkonsollen idag.

Nå sitter jeg bare og venter spent på en endelig launch dato for Xbox One.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har vell en Xbox 360 som jeg kjøpte etter launch selv men den er under modding. :p

Ikke noe særlig begeistret over Xbox One truth to be told. Spørs nå vell på person og hva slags relasjon man har med Microsoft og Xbox. Jeg er mer begeistret for PS4.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Har vell en Xbox 360 som jeg kjøpte etter launch selv men den er under modding. :p

Ikke noe særlig begeistret over Xbox One truth to be told. Spørs nå vell på person og hva slags relasjon man har med Microsoft og Xbox. Jeg er mer begeistret for PS4.

Skjønner den. Men som du kanskje ser ut i fra signaturen min, så liker jeg begge. Så det blir begge også kommende generasjon. :p

Lenke til kommentar

Kjøpte den første i 360`en i desember 2005, tror det var i romjula der. Tror den varte til våren 2007 før jeg ble drittlei, og tok den ut på parkeringsplassen med hammeren når den hadde ripa opp det andre spillet mitt på kort tid.

Kjøpte den andre 360`en, arcaden rett etter der. Arcaden lever forsatt fint, aldri hatt noe problemer med den.

I november 2011 vant jeg slim`en i en konkurranse. Er den jeg bruker i dag.

Den første PS3`en min ble også ødelagt, eller jeg gadd ikke å sende den på reparasjon og kjøpte mindre utgaven der også.

Lenke til kommentar

Kjøpte X360 sensommeren 2007. Husker ikke hvorvidt jeg fikk noen RROD, men for å svare trådstarter så varte ikke min xbox særlig lenge. Lånte den bort, og så den aldri igjen. ;-) Kjipt den gangen, men det var modellen uten HDMI inngang husker jeg, så ikke noe stort savn egentlig..

Nå er det kun Playstation som gjelder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...