Gå til innhold

Hvor lenge varte din første Xbox 360?

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har en Elite fra 2007, fungerer perfekt enda, bank i bordet :)

Da røyk den :nei: Fikk et rødt blinkende lys og Error E74 skrevet på tven.

Rett på Elkjøp og handlet en 250GB slim. Bestilte også en transfer kabel på cdon, har 100 timer på en karakter i Skyrim som jeg MÅ forstette med fortest mulig :dribble:

Hyggelig nok var den nye rundt halvparten av prisen av den gamle Eliten.

Lenke til kommentar

Kjøpte min første Xbox 360 dagen etter release i Europa. Den holdt helt til februar 2013 som da blir litt over 7 år, men da kom RROD. Før det har den hatt problemer med at dvd skuffen ikke alltid ville åpne seg, men det var bare å trykke en del ganger så åpnet den seg. Nå sover den på de evige elavfall marker.

Lenke til kommentar

Min har fått RROD en gang, tok å skrudde den av og på, så var det i orden igjen! :D

Litt offtopic: er det verdt å kjøpe gta iv til ps3 når jeg har det på xbox?

Vil ha det på ps3 pga. slipper å drasse med meg kabel når jeg skal spille (den står i stua så vil ikke ha en kabel liggende hele tiden) pluss er mer aktiv der.

Lenke til kommentar

Vant min på bingo i militæret før jul i 2005, og den lever i beste velgående ennå :) Det skal sies at den har fått ny kjølepasta og oppgraderte kjøleribber fra versjonen som kom etterpå. Spiser alt gjør den også.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mellom 10 og 20? Tror feilen ligger hos deg :p

Trordu må se litt på hvor mange spill som har vært igjennom profilen min før du tror feilen er min ... sliter dem ut ... :green: mista tellinga ved 600pluss

Endret av samco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den Eliten jeg har nå må minst være 3-4 år gammel. Hadde vært fett å modde den men krever en del tid og penger... :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...