StaBBer Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Min X360 lever fortsatt, kjøpte den ca. 6 måneder etter lansering. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har hatt min i rundt 3 år nå, funker fortsatt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hatt min siden rett etter den ble lansert, fungerer like bra fortsatt Så, 5-6 år eller noe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Oi, her var det mange uheldige. Stod i kø utenfor Elkjøp på lanseringsdagen og har ikke hatt noe problemer med den. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har min første 360 fremdeles - kjøpt på lanseringsdagen i 2005 (eller var det 2006?). Kjøpte en sort med kinect og større disk for et par år siden, men den hvite 'originalen' funker fremdeles. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kjøpte min første på releasedag. Tror den holdt ca.10 dager før den konka ut. Fikk heldigvis ny på Elkjøp da jeg leverte inn den defekte. Den holdt et par år ihvertfall før den også tok kvelden. Jeg byttet den etterhvert ut med HDMI utgaven, den har holdt helt fint frem til nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kjøpte min første på sommeren i 2006 en gang. Etter nesten tre år sluttet DVD-drevet å lese spill-DVD'er så den måtte på reperasjon. Microsoft fikset biffen. Skaffet meg Slim da den kom ut for å unngå fremtidige problemer og lillebror fikk den gamle. Både Slim'en og den gode gamle virker fremdeles. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Min første xbox kjøpt ved release døde en gang i 2010 tror jeg, kjøpte en slim etter det som lever fortsatt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Min xbox blei kjøpt på dagen og lever enda. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kjøpte også min på lanseringsdagen, og den fungerer fortsatt fint, til tross for at den høres ut som et jagerfly Har dog for det meste samlet støv de siste årene, blant annet på grunn av råtten strømforsyning. Noen som vet om disse fremdeles er å oppdrive i Norge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har hatt den første Xboxen siden året etter at de kom ut og den fungerer enda, kjøpte så en 360 ett år etter at den kom ut, eneste feilen jeg hadde med den var at strømkabelen konka så jeg måtte få ny fra Microsoft. Da den nye modellen kom for et par år siden, kjøpte jeg den den dagen den ble kom i norske butikker og har ikke hatt noen problemer med den heller. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Imponerende at det fortsatt finnes fungerende lanserings360-er der ute. Det blir spennende å se hvor mye lenger de vil vare. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kjøpte den med det samme den kom, og den varte vel noe sånn som ca 4 år. Fikk ny som ennå virker Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kjøpte min i begynnelsen av '06, er vel så godt som en lanseringsboks ettersom de kom i slutten av '05. Den holdt i to år før dvd-drevet sluttet å virke, sendte den inn og etter et par uker fikk jeg den tilbake fullt fungerende. Ga den bort da jeg bytta over til en slim i 2010, men den lever ennå i beste velgående. Regner med at min nye kneler først, ettersom den blir hardere brukt. Lenke til kommentar
Dext Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har en Elite (ikke den nye modellen) fra 2009 som fortsatt lever, og har ikke hatt noen problemer med den. Skal sies at den ikke blir så mye brukt, men dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 2 år før det oppstod en feil, deretter kjøpte jeg en ny, så sviktet denne også etter 2 år, så kjøpte jeg en ny igjen, og den sviktet etter 2 år. Så sendte jeg alle inn til reparasjon, og nå fungerer alle. Typiske feil var at laseren i DVD-ROM røk, eller at grafikkkortet røk. Nå bruker jeg Xbox 360 Elite, og splitter nye Core og Arcade er på lager. Når jeg sendte dem til Microsoft via UPS, så fikk jeg splitter nye tilbake. Like greit å ha reserve, litt dumt å ha 50 spill så svikter konsollen. Da tenker jeg selvsagt på nostalgi, dersom jeg skulle finne på å spille et legendarisk spill i fremtiden som er utgått. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har fortsatt en hvit xbox360 med 20 gig disk. Funker fortsatt som en drøm. Hadde også en 60 gig ps3. Der konka bluray-drevet etter noen år. Fikk en erstattningsmodell som bråket som en hårføner. Solgte faenskapet. Har nå kun en 360 og storkoser meg med å kjøpe mange gode titler jeg aldri har fått spilt, billig på gamestop. Akkurat nå spiller jeg FarCry 2.... Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har en Elite fra 2007, fungerer perfekt enda, bank i bordet Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kjøpte min hvite xbox med 20 gb disk i 2008, funker bra enda. Har fått rød ring noen ganger, men har bare vært å skru den av og på igjen så har den virka bra igjen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kjøpte min i September 2007, fikk RRoD sommeren 2009 og måtte sende inn til reparasjon. Kan ikke huske om jeg fikk den samme eller en ny, men den jeg fikk tilbake har uansett fungert så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå