Slorik Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har problemer med glødingen på min 250 D. Det begynte med at glødelampa lyste ikkje ved oppstart. Jeg målte glødepluggene og da var det en glødeplugg som var defektet. Sendte den på verksted pga hadde ikkje tid til dette sjøl. Etter verksted oppholdet merket jeg at glødelampa lyste forsatt ikkje etter oppstart. Målte glødepluggene igjen og alle glødepluggene funket fint. (Jeg ohmer pluggene) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kan bare være pære i dashbordet ditt, få skiftet den. 1 Lenke til kommentar
Slorik Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Kan bare være pære i dashbordet ditt, få skiftet den. Den hoster ved oppstart når det er kaldt ute. Endret 27. september 2012 av Slorik Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Leste litt fort her. Trodde du hadde sjekket at glødinga virker, ikke bare at pluggene var i orden. Er jo ikke verre enn å ta av ei hette på glødepluggen og få målt om det er 12 volt der til å begynne med. Om det ikke er det så må du finne ut hvor langt du har strøm. Gløderelee? Endret 27. september 2012 av Gryterett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå