Stuttjukk Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Siden iphonen min har blitt borte så må jeg ha ny telefon...har ikke penger nå til en like dyr telefon - har maks 1500 å bruke på den, helst ikke så mye heller på en uten abb. Er det noen som har vært borti xperia tip ST21? Så den koster 1000 kroner ca...Eller er det noen andre som kan være aktuelle? Må ha wifi, epost og kalender som kan synces mot f.eks. gmail.... og skal helst også kunne brukes som mp3-spiller....men kamera er det ikke så farlig med.... Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ta en titt på Huawei, de har ganske gunstige priser http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=743878 Lenke til kommentar
Stuttjukk Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 kunne vært noe, men kan ikke se at det er noen i nærheten av meg som har den inne... har ikke tid til å dra noe annet sted og få kjøpt heller, og ikke har jeg tid til å vente på å få den i posten... Lenke til kommentar
Stuttjukk Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 nope...ingen på finn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå