Cuneax Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Oppdaterer S-serien med IPS-paneler og glassfront. Dell lanserer glassdekte skjermer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det lov å spørre hva glassoverflaten skal være godt for? 2 Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Rett og slett tragisk at vi fortsatt er stuck med så lav oppløsning når vi snart skriver 2013. 1920x1080 på 27"?? Give me a break 2 Lenke til kommentar
777fan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 1080p på 27"?! Ellers takk...16:10 all the way! 1 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 tragisk, men dette er vell tydeligvis for budsjettmarkedet? u2410's arvtager kommer snart, og 30 tommeren blir erstatta med ny modell. Lenke til kommentar
vitty Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Glass platen gir et penere utseende og bedre kontrastnivå, men den blir et speil. Jeg er ikke glad i glass på mine skjermer og foretrekker matte skjermer. 2 Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det lov å spørre hva glassoverflaten skal være godt for? Glass er klarere enn anti glare..... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Endelig en produsent som våger å gå høyt ut med at de har blank overflate på skjermen. Dette gir liv og spenst i fargene, bedre sortnivå, skarpere og klarere bilde. Etter min mening det eneste som egner seg til å nyte bilder og video på. En matt skjerm ser ganske trist og blass ut til sammenligning. Jeg fatter ikke at det går an å sitte og kose seg med bilder og video på slike. Synd det er overvekt av disse på markedet. Endret 25. september 2012 av KAS Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er det lov å spørre hva glassoverflaten skal være godt for? I tillegg til bedre bilde som han over nevner, så blir rengjøring enklere (høy verdi i seg selv alene) og og den blir mer motstandsdyktig mtp. riper og hakk. Bakdelene med refleks kan enkelte med lyskilder foran skjermen plages med, har selv aldri blitt plaget av dette siden jeg alltid har slått disse av eller satt opp datarommet/TV-rommet uten sjenerende lyskilder... Ubrukelig på bærbare og evnt. i et kontorlandskap med masse lyskilder, perfekt i hjemmet der data/Film nerden bestemmer.. Synes 1920x1080 på 27" IPS var lavt, men for en gamer uten SLI/CFX evnt. high-end singelkort, så er det bare positivt, dog 1920x1200 16:10 ville vært et minimum for meg på 27" skjerm.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ok for siste gang ... 1. Fjern så mye av rammen så mulig for oppsett med mer enn en skjerm 2. ANTIREFLEKSJON!! 3. Høyere oppløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå