Gå til innhold

[Løst] noen anbefalinger nettlagring?

Idnar

Anbefalte innlegg

Noen som har en anbefaling til nettlagringstjenester? Har hittil brukt Dropbox, men må nå kjøpe meg ekstra plass slik at jeg får lastet opp litt av alle bildene jeg har. Når jeg så skal kjøpe tenkte jeg at jeg skulle høre om noen har anbefaling til en cloud-tjeneste som er sikker og tilgjengelig og ikke altfor dyr (tenkte kjøpe iallefall 100 giga) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker norske Jotta til backup av mine bilder og dokumenter.

Betaler for ubegrenset bruk, som koster meg 500 kroner i året ved å betale for 1 år av gangen (49,- per måned m/2 måneder gratis).

Spørsmålet er vel egentlig hva du skal bruke tjenesten til. Jeg bruker dropbox også, da den egner seg veldig til å dele med andre og synke imellom mine mange pcer.

Jotta er mer en ren backup løsning enn det dropbox er, og bruken blir derfor der etter.

Lenke til kommentar

Jeg er student også, og der er det google drive og/eller dropbox som blir benyttet, veldig enkelt å greit når en jobber i grupper :) . Men er ikke noe krav for meg at bildene ligger på samme sted. Har 2 pc'er og er veldig greit å kunne ha tilgang til filene fra begge pc'ene iallefall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...