mobilen.no Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Samsung starter utrulling av Jelly Bean i oktober. Snart får Galaxy S III raskere menyer Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nyheten i Jelly Bean er "PROJECT butter", hvor målet er at alt skal "flyte som smør". De hadde nok ikke et mål om at Android skulle bli et meieriprodukt. Selv har jeg en Galaxy Nexus og det er bare å glede seg, det er merkbar forskjell fra ICS til JB. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 De har forøvrig startet utrulling i en del land fom. i morges allerede. Lenke til kommentar
elboco Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Kjekt med root tilgang Hatt jb i flere uker allerede jeg. Orginal rom som aokp og cm10. Jb er merkbart bedre enn ics iallefall. Så bare gled dere Lenke til kommentar
Dots97 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som vet når denne oppdateringen kommer til Galaxy s2? Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Skulle gjerne ha visst om Jelly Bean gjør at Androidtelefonene virkelig kan brukes av blinde og svaksynte! Noen som har prøvd det ut? Har veldig lyst på androidtelefon, men de har vært helt umulig å bruke for sånne som meg.... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som vet når denne oppdateringen kommer til Galaxy s2? Tror dessverre du kan se langt etter denne oppdateringen på S2. Jeg sier ikke kategorisk at den ikke kommer, men de nyeste telefonene ligger først i køen. Min "gamle" S2 har fått ny eier, og jeg er litt usikker på om ennå er/blir oppdatert til 4.0. Jeg blir ikke overrasket hvis det ikke kommer noen Jelly Bean til S2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Noen som vet når denne oppdateringen kommer til Galaxy s2? Ja, den er bekreftet til GSII - i November. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Installerte den offisielle polske Jelly Bean versjonen via Odin i går. Fungerer suverent. Utrullingen av Jelly Bean for S3 startet med Polen i går. Endret 25. september 2012 av Scuirus Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Får man norsk språk med den polske versjonen, eller kun engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg