_Lothar_ Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Hei. Mitt spørsmål er enkelt. Kan nVidia GTX 670 kjøre et surround-oppsett med 3 skjermer uten å kjøre SLI med 2 stk GTX 670? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ja. GTX 670 kan kjøre 3+1 skjerm på ett kort. -Deluze Lenke til kommentar
_Lothar_ Skrevet 24. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Til og med i spill? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Selvfølgelig. For videre spørsmål i samme gate foreslår jeg at du søker på Google etter "nVidia surround + faq" da det er lett tilgjengelig. -Deluze Lenke til kommentar
_Lothar_ Skrevet 24. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Selvfølgelig. For videre spørsmål i samme gate foreslår jeg at du søker på Google etter "nVidia surround + faq" da det er lett tilgjengelig. -Deluze Takk Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Istedet for å starte en ny tråd.... Gjelder det samme for NVidia GTX 650? Dette skjermkortet som jeg tenker å kjøpe har 1xHDMI, 2xDVI, 1xVGA. ASUS GeForce GTX 650Ti 1GB PhysX CUDA PCI-Express 3.0, "Dual Fan", DL-DVI-D + DL-DVI-D, HDMI, VGA Jeg har 3 skjermer. 2stk 24" med DVI, 1stk 19" med VGA. Kan jeg bruke alle disse på dette ene skjermkortet? Lurer også på om dette skjermkortet støtter Hardware Accelleration og om det kan brukes på PCI-Express 2.0? Endret 9. november 2012 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå