Daxen Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Kommer inn i BIOS og safe mode men når jeg skal inn på vanlig måte går skjermen i svart rett etter windows 7 loading screen. Jeg kan høre oppstartslyd fra headset men ja det hadde vært kjekt med bilde også Temperaturer inne i BIOS er normale og alt av komponenter surrer og går, ingen LED lamper på HK som lyser, ingen PIP. Det siste jeg husker før jeg skrudde den av sist er en Windows update jeg installerte og har i forrige uke installert ny Nvidia driver. HW (1 år siden den ble bygd): Asus P8 z68-v PRO SSD med win7 på, 2x HDD Corsair AX 850w GTX 580 2x4GB kingston minne i5 2500k klokka til 3,3 På forhånd takk for hjelpa! Endret 24. september 2012 av Daxen Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ville prøvd å avinstallere den ny Nvidia driveren, og gått tilbake til den forrige, hvis den virket fint. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Fungerte ikke Det eneste unormale jeg hører er en vifte som går opp i RPM akkurat etter loading, det varer i ca 2 sec. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Hmm det var rart. Fikk bilde da jeg unplugga alt av USB devices og tok ut internettkabelen! Da får jeg feilsøke videre! Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har du flere skjermer evt koblet til tv via hdmi? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Har 2 skjermer, begge kobla til med DVI Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Ser ut til å fungere nå, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå