Gå til innhold

Printe ut plakater i større formater av bilder jeg har funnet på nettet.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig flytta inn i ny leilighet og kunne tenk meg litt motiverende veggpryd.

Derfor har jeg tenkt at det ville vært en glitrende ide å printe ut plakater av motiverende quotes og andre bilder jeg har funnet på nettet.

Åpenbart trenger jeg å ta kontakt med ett kopisenter(?)

Hvordan er den beste måten å gå frem og hva bør jeg se etter og hva bør jeg unngå?

og til slutt har noen en estimert pris på si en plakat som er 60x80 f.eks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.copycat.no/ eller http://allkopi.no/ er gode alternativer til slikt.

Utfordringen din er vel primært at veldig mye av det som finnes på nett har såpass lav oppløsning at det vil se elendig ut når det skal skrives ut i litt størrelse.

Selv i 144dpi (som er i underkant, men kan fungere på større bilder som man ikke studerer helt up close) så trenger du en 'original' som er minst 4000x3000 punkter. De fleste motivational posters og lignende som kan 'stjeles' fra nett er vel sjelden mer enn 800x600.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har nylig flytta inn i ny leilighet og kunne tenk meg litt motiverende veggpryd.

Derfor har jeg tenkt at det ville vært en glitrende ide å printe ut plakater av motiverende quotes og andre bilder jeg har funnet på nettet.

Åpenbart trenger jeg å ta kontakt med ett kopisenter(?)

Hvordan er den beste måten å gå frem og hva bør jeg se etter og hva bør jeg unngå?

og til slutt har noen en estimert pris på si en plakat som er 60x80 f.eks?

Tar 2500,- for 60x80cm på lerret..da er prisen på printen 650,-som ligger innbakt i de 2500,-.men kun mine egne bilder..opphavsretten er ikke å spøke med....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...